امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۵:۵۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57438
    ارسال خبر چاپ خبر
  • این روزها ،روزهای سرنوشت سازی برای تنیس روی میز کشور بوده و به امید خدا می رود تا سایه سنگین غیرپینگ پنگیها از سر این رشته محو گردد. متاسفانه برخی افراد بخاطر منافع یا مفت خود از قبیل انتصابات و سفرهای بادآورده وباوجود اینکه بخوبی میدانند غیر پینگ پنگیها ریشه این رشته را خشکانیده اند…

    این روزها ،روزهای سرنوشت سازی برای تنیس روی میز کشور بوده و به امید خدا می رود تا سایه سنگین غیرپینگ پنگیها از سر این رشته محو گردد.

    متاسفانه برخی افراد بخاطر منافع یا مفت خود از قبیل انتصابات و سفرهای بادآورده وباوجود اینکه بخوبی میدانند غیر پینگ پنگیها ریشه این رشته را خشکانیده اند اما به هر طریقی سعی دارند تا این افراد باشند اما منافع یامفت آنان برچیده نگردد!

    در این بین سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات ومارکوپولوی سفرهای یامفت یکی از این افراد است که البته هرگز فکرش رانمیکرد که نزد افکارعمومی دستش به این شکل رو گردد!

    بین جناب رئیس و آقای گرشاسبی یک علامت سوال  گذاشته است !به نطر شما جای چه شخصی در این بین خالی است!

    قبلا شایعاتی مبنی طرفداری دکتر گرشاسبی ازرئیس فدراسیون برسرزبانها افتاده بود که سعی داریم به مرور در این باره مباحثی داشته باشیم.

     

     

     

     

    10685image-0

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جای چه کسی در این عکس خالی است؟؟؟"
    1. مرتضی موسوی گفت:

      انشاالله جای همه کسانی که ریشه پینگ پنگ را خشکاندند با افراد کارشناس عوض خواهد شد.وزیر محترم نیز خیلی باهوشند و این ملاقاتها نمی تواند تصمیمات درست ایشان را عوض نماید

    2. محمدی گفت:

      جای هیچ کسی خالی نیست وکسی که ن………..باید باشد نیست


    تازه ترین اخبار