امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۸:۰۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57513
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانطور که مستحضرهستید اعزام ورزشکار یا مسئول به مسابقات برون مرزی بعنوان نماینده ملت بزرگ ایران در تورنمنت ها بوده و بایستی با فرهنگ سازی و برگزاری کلاسهایی توجیهی قبل از اعزام توسط وزارت ورزش و کمیته المپیک و فدراسیونها این مهم تفهیم و نهادینه شود. متاسفانه هم اکنون در موقع اعزام نتیجه گیری که…

    IMG_20140921_002701

    همانطور که مستحضرهستید اعزام ورزشکار یا مسئول به مسابقات برون مرزی بعنوان نماینده ملت بزرگ ایران در تورنمنت ها بوده و بایستی با فرهنگ سازی و برگزاری کلاسهایی توجیهی قبل از اعزام توسط وزارت ورزش و کمیته المپیک و فدراسیونها این مهم تفهیم و نهادینه شود.

    متاسفانه هم اکنون در موقع اعزام نتیجه گیری که باعث افتخارات یک ملت و به احتزاز در آمدن پرچم مقدس ایران اسلامی است و اشاعه فرهنگ والای ما در میادین بین المللی در اولوت نیست چرا که در بعضا فدراسیونها اعزام به خارج از کشور نه تنها ماموریت و نمایندگی یک ملت نیست بلکه امتیازی است برای بله بله چیهای غیر متخصص که از آن بعنوان یک سفر بادآورده و مفت استفاده وبعضا مسئول فدراسیونها در این مواقع تسویه حسابهای شخصی را مد نظر داشته اند.

    استفاده از پهلوانان مسئول و ورزشکار به جای قهرمانان و فرهنگ سازی ریشه ای ازبدو شروع ورزش و نهادینه کردن آن در آینده سازان نونهال و نوجوان در محیطهای ورزش پاک کاریست اساسی که نیاز به حضورمسئولانی فهیم و مدیر دربدنه وزارت ورزش و فدراسیونها و ادارات کل دارد .

    در رابطه با وضعیت پیش آمده در کره جنوبی بهترین موقع برای برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال جهت بررسی این معضل اخلاقی و ناکامی تیم امید در برابر ویتنام و نهایتا برکناری رئیس آن باشد.. انعکاس خبر استعفا یا برکناری مسئول فدراسیون فوتبال در بازیهای اینچوان توطئه سوء استفاده از مسئولی احمق از فدراسیون که به گمان این حقیر تلافی و توطئه دستگاه ورزش کره به حواله و عکس العمل کیروش در موقع برد تیم فوتبال از کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی می بود را خنثی خواهد کرد.بدیهی است نگرشی دیگر به فدراسیونها از جمله فدراسیون تنیس روی میز با توجه به اعلام مسئول ان که کلیه تصمیمات را بوسیله اقای افشین بدیعی و اقای بابادی وند در ۴ سال گذشته کمافی السابق اعمال کرده و باعث رکود این رشته شده اند و مورد انتصابات و متاسفانه حاشیه سازیها ی غیر متخصصین…… پیشگیری و بررسی مشگلات عدیده ان قبل از ………لازم و ضروری است.

    انشاالله با توجه به پایان دوره ۴ ساله مسئولیت ضمن تغییر و تحولی اساسی با بکار گیری یهلوانانی مدیر و متخصص در راس فدراسیون معضلات این رشته مرتفع خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هشدار…."
    1. رفیع زاده گفت:

      باسلام. به نظر من بعضی ها باید مجازات شوند تا دیگر از این اتفاق ها و انتصاب ها صورت نگیرد. ۴ سال مدیریت و سرپرستی مدت کمی نیست.باتشکر

    2. محمد ابراهیمیان گفت:

      با سلام.به نظر من بعضی چیزها باید زمان بگذره تا متوجه بشیم . حرف و دلیل ومنطق هم هیچ اثری روی بعضیها نداره.باید ببینیم کجا بودیم والان کجاییم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات که آبرو وشرف چند روزه ورزشی خود را با معامله با غیر پینگ پنگیها به حراج گذاشته است نه تنها با حرف و حدیث و….به راه راست هدایت نخواهد شد بلکه در خماری خود به فکر این است که خودش ووابستگانش چند سفر بیشتر را هم تجربه نمایند.امروز حرفهایی از قبیل به خدا سپردن و ژستهای دروغین اخلاقی گرفتن و برای همه مشخص شده واین بابا نشان داده در زمانی که بازیکن ملی پوش خوزستانی بصورت ثابت در تیم ملی بوده خیلی فشار را متحمل شده است!لذا با عقده گشایی که البته فراوان در ژن این قوم دیده می شود حتی به خودیها و هم زبانها هم رحم نکرده و نمی کند!


    تازه ترین اخبار