امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۳:۲۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | کد خبر : 57781
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شهسواری بار دیگر مرد تر از مردان پینگ پنگ واقعیات را بیان کرد!

    ندا شهسواری در اینچئوان
    ندا شهسواری در اینچئوان

    تنها بانوی پینگ پنگ ایران در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: اگر بعد از المپیک لندن فدراسیون مرا به حال خود رها نمی کرد اکنون جزو ۱۰۰ بازیکن اول دنیا بودم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با ابراز گله مندی از عملکرد چهارساله فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: من از کمیته ملی المپیک که با توجه به عملکرد ضعیف فدراسیون ، ما را در لیست نفرات اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی قرار دادند تشکر ویژه می کنم، اما باید بگویم که بعد از المپیک ۲۰۱۲ من به کلی فراموش شدم و به حال خود رهایم کردند ، فقط این احساس برایم به وجود آمده که گویا ابزاری برای تبلیغات فدراسیون شده ام.

    وی که در نخستین دیدار در بازیهای آسیایی مقابل حریفی از هنگ کنگ قرار گرفت و در همان نخستین بازی با قبول شکست از دور رقابتها کنار رفت ، اضافه کرد: برای کسب نتیجه در مسابقات باید برنامه ریزی درستی شود، درحالی که برای تیم ملی تنیس روی میز بانوان با وجود پتانسیل های بالایی که در این رشته وجود دارد، هیچ اقدامی صورت نگرفت، من به کلی از فدراسیون پینگ پنگ، ناامید شده ام و اکنون تمام نگاهمان به مسئولان وزارت ورزش و جوانان است که در دولت تدبیرو امید روی کار آمده اند ما را به فردایی روشن نوید می دهند.

    شهسواری تاکید کرد: امیدوارم با نظارت و دخالت وزارت ورزش ، مشکلات عدیده ای که در پینگ پنگ این روزها شاهد هستیم ، از بین برود و باردیگر شاهد برگزاری لیگ های پویا و حرفه ای و تمرینات و اردوهای قوی باشیم.

    نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: چهار سال است، با تمام کمبودها ، تمام تلاشم این است بهترین عناوین را برای کشورم کسب کنم، اگر بعد از المپیک رهایم نمی کردند اکنون جزو ۱۰۰ بازیکن برتر دنیا بودم، تمام هدفم گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل است ، فدراسیون باید از همین حالا برنامه ریزی خود را آغاز کند تا ما شاهد درخشش ورزشکاران این رشته ورزشی در آن مسابقات حساس باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دلخوری ندا شهسواری از شرایط فعلی پینگ پنگ:دیگر به فدراسیون فعلی امیدی ندارم"
    1. فریبا قوامراده گفت:

      با سلام …. ندا جان رویا هایت را باور داشته باش و در انتهای کوچه های بن بست هم میشود پرواز کرد به سمت رویای دست یافتنیت بال بزن …

    2. حبیب قاسمی گفت:

      با عرض خسته نباشی البته منظور همان بال بال زدن

    3. babrdlvahid گفت:

      باسلام .

      خانم شهسواری ضمن عرض ادب واحترام خدمت جناب عالی ایکاش همه این گلایه ها را قبل از مسابقات آسیایی نیز به گوش ناشنوای فدراسیون میرساندید.

    4. حسینی گفت:

      سلام خیلی بده پینگ پنگ از خود اهالی این رشته هم ضربه بخوره
      جناب احتشام زاده در مصاحبه ای فرمود که (( با امکانات موجود ملی پوشان باید کارهای بزرگ انجام دهند))
      جناب احتشام زاده یه سری سوال ازتون دارم
      میشه بگید دقیقا منظورتون از امکانات کدومه؟
      اردوهای که سال یه بار برگزار میشه؟ مدیریت عالی افراد ؟ مسابقات برون مرزی زیاد ؟ روحیه دادن عالی به بازیکنا ؟
      از شما بعیده از این جور حرفا بزنین البته چندان بعید هم نیست
      مثه اینکه یادتون رفته با همین امکانات نوشاد عالمیان را از رنکینگ ۴۰ به ۹۰ رسوندن
      کاش دیگه پینگ پنگ از خودش ضربه نمی خورد


    تازه ترین اخبار