امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۱:۲۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ | کد خبر : 57849
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که محمد زارع در اینچئوان کره جنوبی به سرمی برده است برخی از افراد درون فدراسیون در حال کودتا برعلیه روزهای پایانی ریاست وی بوده اند! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از یک مقام آگاه از فدراسیون تنیس روی میز که نخواست نامش فاش شود در این باره اظهار داشت…

    hb2wwhyu2vkyir9pkecj

    در حالی که محمد زارع در اینچئوان کره جنوبی به سرمی برده است برخی از افراد درون فدراسیون در حال کودتا برعلیه روزهای پایانی ریاست وی بوده اند!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از یک مقام آگاه از فدراسیون تنیس روی میز که نخواست نامش فاش شود در این باره اظهار داشت که از چند ماه قبل که به دوران پایانی ریاست پرسروصدای محمد زارع پور بر فدراسیون غرق شده تنیس روی میز نزدیک شده ایم با حاشیه ها و فرواز و نشیبهای فراوانی در این زمینه روبرو بوده ایم که یکی از آنها همین موضوع کودتای خاموش برعلیه محمد زارع پور بوده است.

    این منبع خبری افرود: که البته زارع پور از طریق برخی نفرات خود از این موضوع مطلع گردیده است اما وضعیت فدراسیون به نحوی است که هیچچیز بر سر جای خودش نیست زیرا نه کارشناسی در فدراسیون باقی مانده و نه صاحب نظری !وهمه کسانی که در درون کمیته ها  وفدراسیون مشغول هستند هرکدام یک گوشه از فدراسیون را گرفته و به سمت خود می کشند!

    بنا بر این خبر عده ای از افراد  در داخل فدراسیون که در بین آنان از اعضای کمیته فنی نیز افرادی وجود دارند در این آشفته بازار فدراسیون احسان باقری را که هیچ سررشته ای از تنیس روی میز نداشته برای جانشینی زارع پور علم کرده اند!

    این مقام آگاه افزود:در این ارتباط نامبردگان بدون اطلاع زارع پور با برخی از مسئولین هیئت های استانی که در بین آنان برخی هیئتهای هیچکاره وخنثی که هیچ وزنی در تنیس روی میز ایران ندارند ارتباط برقرار کرده و کار زارع پور را بر فدراسیون تمام شده تلقی کرده واز احسان باقری برای ریاست برفدراسیون بی کس و مظلوم  تنیس روی میز تبلیغاتی اتجام داده اند!

    نکته قابل تامل اینکه در این بین برخی از وزه بانوان نیز حضور داشته و با این جمع به توافق رسیده اند وبرعلیه زارع پور در این کودتا مشارکت داشته اند کسانی که حتی زارع پور نمیتواند فکرش را بکند!!!

    خبرهای کامل تری از این ماجرا در اختیار داریم که بنا به دلایلی فعلا قصد نداریم در این باره اطلاع رسانی نماییم وانشاالله سروقت مناسب وبا تناسب زمان در این باره خبرهای داغی منتشر خواهیم نمود.

    یادآوری میگردد در این آشفته بازار که سلطان منفعت طلبی  و پادشاه انتصابات وسردار مفت خوری که ادعای دوستی با زارع پور را داشته است با برخی از افرادی که احتمال کاندید شدن آنان می رود مشاوره ها و گفتگوهایی داشته  که بزودی در این باره نیز اطلاع رسانی خواهیم نمود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کودتای خاموش در فدراسیون تنیس روی میز در غیاب زارع پور!"
    تازه ترین اخبار