امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۴:۴۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5806
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا به دنبال لغو  برگزاری رقابت‎های قهرمانی آسیا در لبنان، امتیاز میزبانی این مسابقات را به ماکائو داد. براساس اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا رقابت‎های قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را هم دارد در فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی در کشور ماکائو برگزار خواهد…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا به دنبال لغو  برگزاری رقابت‎های قهرمانی آسیا در لبنان، امتیاز میزبانی این مسابقات را به ماکائو داد.
    براساس اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا رقابت‎های قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را هم دارد در فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی در کشور ماکائو برگزار خواهد شد.
    پیش از این قرار بود مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۷ شهریورماه در لبنان برگزار شود. لبنانی‎ها در فاصله یک ماه مانده تا آغاز این رقابت‎ها با مطرح کردن مشکلات امنیتی خواستار لغو مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت شدند و چند روز پس از آن اعلام کردند که مشکلات میزبانی‎شان حل شده و می‌توانند در همان زمان مقرر برگزار کننده این رقابت‎ها باشند اما کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا با این درخواست مخالفت کرد و امتیاز میزبانی لبنان را لغو کرد.
    در همین راستا ماکائو به عنوان میزبان جدید رقابت‎های تنیس روی میز قهرمانی آسیا انتخاب شده است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "ماکائو میزبان جدید مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا شد"
    1. پیمان حسنی گفت:

      قهرمانی آسیا Feb 2012 در ماکائو برگزار می شود .


    تازه ترین اخبار