امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۳:۱۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5823
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛زهرا کرم‌زاده، سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان خوزستان درخصوص این رقابت‌ها، اظهارکرد: تیم ما در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش ایستاده و نشسته باوجود فشردگی مسابقات موفق به کسب مقام سوم شد. وی ادامه‌داد: تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها در دور…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛زهرا کرم‌زاده، سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان خوزستان درخصوص این رقابت‌ها، اظهارکرد: تیم ما در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش ایستاده و نشسته باوجود فشردگی مسابقات موفق به کسب مقام سوم شد.
    وی ادامه‌داد: تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها در دور برگشت جزو تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شوند و تیم‌های پنجم تا نهم نیز به عنوان تیم دسته اولی، رقابت‌های خود را ادامه می‌دهند.
    سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان خوزستان خاطرنشان‌کرد:‌ سطح کیفی مسابقات بالا بود اما چون مسابقات به صورت فشرده برگزار شد، بازی‌های سخت شده بود.
    وی اظهارکرد: ‌تیم‌های ما نسبت به تیم‌های اول و دوم اختلاف اندکی داشتند. به طور یقین اگر فشار این مسابقات کمتر بود، تیم‌های ما تا فینال نیز بالا می‌آمدند.
    کرم‌زاده ادامه‌داد: تیم ما در دور برگشت این رقابت‌ها جزو تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شود و چون تنها با سه تیم بازی می‌کنیم، کار آسان‌تری در پیش داریم و نتیجه بهتری را کسب می‌کنیم. دور برگشت این رقابت‌ها بهمن ماه به میزبانی اراک برگزار می‌شود.
    سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان بانوان خوزستان گفت: برای تیم خوزستان در رده‌ سنی بزرگسالان و بخش نشسته، فروغ بختیاری، فریده شعیبی، مرضیه چینی‌ساز و نصرت زارع، در تیم ایستاده نیز مهناز امینی، مریم کوچک‌وند و زینب رضوان‌فر و در تیم جوانان استان نیز ندا رضازاده و شیما سیاحی‌زاده حضور داشتند.
    به گزارش ایسنا، رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور از سوم تا هفتم مهرماه در زنجان انجام شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جانبازان ومعلولین -خوزستان بر سکوی سوم ایستاد"
    تازه ترین اخبار