امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۵:۰۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | کد خبر : 58461
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حامد باشت باوی از اهواز قهرمان مسابقه جایزه بزرگ خوزستان خوزستان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقه جایزه بزرگ خوزستان طی روزهای ۱۵ و۱۶ آبان ماه در سالن تنیس روی میز شهرک نفت اهواز برگزار شد ، در این مسابقات که ۵۸ نفر ورزشکاران خوزستانی از شهرهای اهواز ، دزفول ، رامهرمز ،…

    images

    حامد باشت باوی از اهواز قهرمان مسابقه جایزه بزرگ خوزستان خوزستان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقه جایزه بزرگ خوزستان طی روزهای ۱۵ و۱۶ آبان ماه در سالن تنیس روی میز شهرک نفت اهواز برگزار شد ، در این مسابقات که ۵۸ نفر ورزشکاران خوزستانی از شهرهای اهواز ، دزفول ، رامهرمز ، امیدیه و بهبهان شرکت کرده بود که پس از انجام ۷۹ مسابقه انفرادی حامد باشت باوی از اهواز توانست با شکست ۳ بر ۲ پژمان بخشنده قهرمان این مسابقات شود و پژمان بخشنده از اهواز با این شکست به مقام دوم این مسابقات دست یافت . آقایان محسن حدادیان و مسلم قنواتی هر دو از اهواز با شکست مقابل باشت باوی و بخشنده به مقام سوم مشترک دست یافتند .

    نکته جالب توجه این مسابقات این بود که بازی فینال که بین پژمان بخشنده و حامد باشت باوی برگزار شد به قدری زیبا بود که انصافاً طی چندین سال گذشته مسابقه ای به این زیبائی در خوزستان برگزار نشده بود و این زیبائی به قدری بود که چند نفر از حاضرین در سالن تقاضا کردند بازی ۴ از ۷ برگزار شود .

    در پایان این مسابقات به نفرات اول تا هشتم جوایز نقدی توسط مسئولین هیأت استان به ورزشکاران اهداء شد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باشت باوی فاتح پینگ پنگ جایزه بزرگ خوزستان شد"
    1. محمد مختارزاده گفت:

      با سلام
      قابل توجه دست اندر کاران تنیس روی میز استان اذربایجانغربی
      مسابقه جایزه بزرگ هم میتواند وجود داشته باشد!!!!!!!

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      بنده به نوبه خود به کلیه قهرمانان استان خوزستان (آقایان حامد باشت باوی ، پژمان بخشنده ، محسن حدادیان و مسلم قنواتی) که سرمایه های این استان هستند صمیمانه تبریک عرض میکنم و واقعاً از دیدن این مسابقات به خودم میبالم و آرزو میکنم ورزشکاران خوب خوزستانی همیشه همینطور بازی زیبائی از خود به نمایش بگذارند.


    تازه ترین اخبار