امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۵:۵۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | کد خبر : 58510
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرکار خانم زهرا لیموچی نائب رئیس هیئت تنیس روی میز خوزستان ومربی ارزنده کشور باسلام بدینوسیله از زحمات شما مربی توانمند و کاردان ومملو از معرفت ودرک وفهم که از خانواده ای قهرمان پرور می باشید در ارتباط با قهرمانیهای مکرر سیده زهرا علوی در طول مسابقات مختلف تشکر مینمایم. مطمئنا همراهی و همیاری شما…

    سرکار خانم زهرا لیموچی

    نائب رئیس هیئت تنیس روی میز خوزستان ومربی ارزنده کشور

    باسلام

    بدینوسیله از زحمات شما مربی توانمند و کاردان ومملو از معرفت ودرک وفهم که از خانواده ای قهرمان پرور می باشید در ارتباط با قهرمانیهای مکرر سیده زهرا علوی در طول مسابقات مختلف تشکر مینمایم.

    مطمئنا همراهی و همیاری شما با تنها ملی پوش خوزستانی ارزنده بانوان ایران آن هم در شرایطی که سلطان متفعت طلبی به خودی و غریب رحم نکرده و نمیکند نقش مهم وانکار ناپذیری بوده است.

    متاسفانه همانگونه که امروزه همه افکار عمومی اطلاع دارند مافیای بی درد و منفعت طلب والبته کریه ومنزوی این رشته که هیچ بویی از عدالت و خداترسی نبرده ،تنیس روی میز کشور  را  آلوده وتحت شعاع رفتار ناعادلانه خود قرار داده والا انصافاحق شما حداقل مربی تیم ملی جوانان بود که این مافیای کریه مانع از آن گردید.

    همه خبر دارند که کار شما برای مربیگری تیم ملی وحتی برخی سفرهای برون مرزی تمام شده بود اما چه کسانی مانع از آن شدند!

    کسانی که به ملی پوش هم استانی خود رحمم نمیکنند همان اشخاصی هستند که سایرملیپوشان کشور را نیز از بین برده اند  وحالا معلوم نیست چگونه صلاحیت کار در این رشته را خواهند داشت.

    امیدوارم با پابان یافتن این دوره سنگین  سرکار نیز در جایگاه اصلی خود قرار گیرید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تشکر مدیر سایت از زهرا لیموچی"
    تازه ترین اخبار