امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58770
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از تاریخ هشتم آذر ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میز ایران آغاز شده وتاکنون فقط یک نفرتا صبح روز دهم آذرثبت نام کرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ثبت نام از کاندیداهای  تصدی ریاست فدراسیون تنیس روی میز کشور از صبح روز هشتم آذر آغاز شده است و تا صبح امروز…

    untitled

    از تاریخ هشتم آذر ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میز ایران آغاز شده وتاکنون فقط یک نفرتا صبح روز دهم آذرثبت نام کرده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ثبت نام از کاندیداهای  تصدی ریاست فدراسیون تنیس روی میز کشور از صبح روز هشتم آذر آغاز شده است و تا صبح امروز یعنی دهم آذر فقط یک نفر ثبت نام نموده است.

    البته با توجه به اخبار دقیق این پایگاه بزودی و به مرور زمان افرادو طیفهای متنوع و مختلفی  از خانواده واقعی تنیس روی میز کشور در این انتخابات شرکت کرده و ثبت نام خواهند نمود.

    این پایگاه تا زمان استعلام های قانونی افراد ثبت نام شده  توسط دبیر مجمع (احسان باقری)از نام بردن اسامی  افراد شرکت کننده در انتخابات معذور است اما تاکنون هیچ جای نگرانی وجود نداشته  وامیدواریم خبرهای خوبی برای  جامعه پینگ پنگ کشور داشته باشیم.

    منتظر خبرهای بعدی باشید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخبار ثبت نام انتخابات فدراسیون تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار