امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۱:۳۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58859
    ارسال خبر چاپ خبر
  • 10834060_834375826613752_67794099_n

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جدول مسابقات پیشکسوتان/آذر۹۳"
    1. محمد نیک خواه گفت:

      ضمن تبریک به نفرات قهرمان رده های مختلف سنی .
      خبر جالب در این خصوص اهدای پاداش ۳ میلیون تومانی از سوی موسسه حقوقی پدرام اسپانسر این مسابقات علاوه بر پاداش ناچیز (۳۰۰-۲۰۰-۱۰۰ هزار تومانی)مسئولین برگزاری مسابقات به هر بازیکن در رده های مختلف سنی دارای عناوین اول تا سوم.بدینوسیله از آقای پدرام نیز تشکر و قدردانی میکنیم.اهدای ۳۶ میلیون تومان جایزه به ۱۲ نفر اول تا سوم رده های مختلف.مبارک کلیه بازیکنان مربوطه باشد … انشاالله….ورودیه این مسابقات هر نفر ۷۰ هزار تومان بوده است.

    2. محمد نیک خواه گفت:

      البته این جدول دور نهایی مسابقات است.
      مسابقات اوپن روز ۵ شنبه برگزار شده است و ۷ نفر به دور بعد صعود کردند و شنیده ها حاکی از آن است که حدوداٌ ۳۵ شرکت کننده در رده سنی ۴۰-۵۰ سال بوده است.آمار رده های دیگر را بنده ندارم.

    3. ابوالفضل ورکه رودی گفت:

      به دوست خوبم رضا تیموری و تمام پیشکسوتان عزیز تبریک عرض میکنم .امید وارم هر سال مسابقه پیشکسوتان با شور و حال بیشتری برگزار گردد و پیشنهاد دارم با جذب وحمایت اسپانسربیشتر به صورت لیگ حرفه ای در اید و انگیزه بیشتری برای تمرین پیشکسوتان ایجاد شود .از اسپانسر مسابقه پیشکسوتان به نوبه خود کمال تشکر را دارم .

    4. محمد نيك خواه گفت:

      پاداش بازیکنان ۴۰۰-۳۰۰-۲۰۰ هزار تومان اصلاح میشود.شنیده های داخل سالن زمان اختتامیه از سوی یکی از بازیکنان اشتباه بوده که بدینوسیله ضمن تشکر مجدد از آقای پدرام اسپانسر مسابقات اصلاح میگردد.ایشان در مجموع ۴۰ میلیون ریال اهدا کردند.

    5. بخشنده گفت:

      با سلام
      به تمام قهرمانان و دوستان خوبم به خصوص حاج اکبر بهمنی عزیز صمیمانه تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه در تمام شئونات زندگی موفق و پیروز باشید .

    6. امیررضا عباسی گفت:

      تبریک به آقای تیموری


    تازه ترین اخبار