امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۸:۱۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58867
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     با آغاز مسابقات انفرادی اپن فنلاند سه بازیکن کشورمان با پیروزی به دور بعدی راه یافته  واولین نماینده کشورمان یا قبول شکست به جدول بازنده ها سقوط کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با آغاز رقابتهای انفرادی اپن فنلاند برادران عالمیان به همراه افشین نوروزی با پیروزی  به مرحله بعدی راه یافته…

     

     

    با آغاز مسابقات انفرادی اپن فنلاند سه بازیکن کشورمان با پیروزی به دور بعدی راه یافته  واولین نماینده کشورمان یا قبول شکست به جدول بازنده ها سقوط کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با آغاز رقابتهای انفرادی اپن فنلاند برادران عالمیان به همراه افشین نوروزی با پیروزی  به مرحله بعدی راه یافته وپوریا عمرانی با قبول شکست به جدول بازنده ها سقوط کرد.

    نوشاد عالمیان سید یک این رقابتها بعد از یک دور استراحت برابر مارکوس از فنلاند وپیتیو از بلغارستان به برتری رسید وفردا باید به مصاف گری گوری از فرانسه برود.

    نیما عالمیان بعد از یک دور استراحت برابر مالته از سوئد و برایان از پورتریکو پیروز شد وفردا با فیلاتوف از روسیه به میدان خواهد رفت.

    پوریا عمرانی  ابتدا برابر الکساندر روسی به برتری دست یافت ودر دیدار دوم خود برابرسیمون از سوئد شکست خورد وبه جدول بازنده ها رفت.

    افشین نوروزی بعد از یکدور استراحت برابر کارلوس از کلمبیا ولیونل از سوئیس به برتری رسید وفردا با زایکین از روسیه روبرو خواهد شد.

    ریز نتایج وجدول این مسابقات در ادامه آمده است:

     

     

     

    FO2014-MW-1 FO2014-MW-2 FO2014-MW-3 FO2014-MW-4

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اپن فنلاند:شکست اولین نماینده وصعود سه بازیکن دیگر (جدول مسابقات)"
    1. محمد نيك خواه گفت:

      با آرزوی موفقیت برای بازیکنان کشورمان


    تازه ترین اخبار