امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۸:۱۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58917
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد باقر پسران مدیر و شخصیت کاردان و برجسته تنیس روی میز کشور نیز به جمع ثبت نام کنندکان فدراسیون تنیس روی میز پیوست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لحظاتی پیش محمد باقر پسران شخثیت دوست داشتنی ومدیر توانمند این رشته  که درکارنامه او مسئولیتهای مختلف در فدراسیون پینگ پنگ دیده می شود برای احراز مسئولیت…

    محمد باقر پسران مدیر و شخصیت کاردان و برجسته تنیس روی میز کشور نیز به جمع ثبت نام کنندکان فدراسیون تنیس روی میز پیوست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لحظاتی پیش محمد باقر پسران شخثیت دوست داشتنی ومدیر توانمند این رشته  که درکارنامه او مسئولیتهای مختلف در فدراسیون پینگ پنگ دیده می شود برای احراز مسئولیت فدراسیون ثبت نام کرد.

    با ورود غیر پینگ پنگیها به عرصه تنیس روی میز کشور بسیاری از اهالی اصیل وصاحب نام این رشته مورد هجمه  قرار گرفتند که از این جمله میتوان به محمد باقر پسران شخصیت متین و بسیار دوست داشتنی تنیس روی میز ایران نیز اشاره نمود.

    بزودی افراد و شخصیت های دیگری از خانواده تنیس روی میز مبادرت به ثبت نام در انتخایات فدراسیون تنیس روی میز خواهند نمود.افراد وشخصیتهایی که هم در حوزه مدیریت توانمند بوده و هم در حوزه علم و مدیریت ورزش کشور.

    همچنان منتظر خبرهای خوب از این رشته باشید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ثبت نام محمد باقر پسران درانتخابات فدراسیون پینگ پنگ"
    1. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      با سلام
      بسیار خرسندم که دوستانی نظیر آقای پسران و آقای احدی و … کاندیدای این دور از انتخابات شده اند.
      امیدواریم که این انتخابات در آرامش کامل و در نهایت عدالت و دور از هر گونه حاشیه به نتایج مطلوب که مایه پیشرفت این رشته ورزشی باشد، برگزار گردد.
      انشاالله

    2. ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      تشکر از اقای پسران که به درخواست دلسوزان این ورزش لبیک گفته و کاندید شدند.تشکر از اقای احدی که بدینوسیله احساس مسئولیت کردند.انشاالله وزارت محترم ورزش جهت عدالت لازم در انتخابات و با توجه به وضعیت نابسامان این رشته ورزشی از همه جهات .سرپرستی برای فدراسیون تعیین و این مهم باعث شکوفایی این رشته ورزشی باشد.با تشکر ترکان.

    3. amidi گفت:

      با سلام حضور جناب اقای پسران را ارج نهاده برایشان ارزوی توفیق دارم


    تازه ترین اخبار