امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۲:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58947
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تحلیل وبررسی وابعاد پشت پرده مسابقات فنلاند

    با پایان یافتن رقابتهای انفرادی اپن فرانسه نوشاد عالمیان(سید ۱) با قبول شکست برابر بازیکن فرانسوی(سید ۲) به نائب قهرمانی رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با برگزاری دیدار فینال  انفرادی  اپن فنلاند نوشاد عالمیان  نماینده کشورمان که به فینال این رقابتها رسیده بود با قبول شکست برابراستفان اویاایچ از فرانسه به نائب قهرمانی رسید.

    نوشاد عالمیان با نتیجه ۴برصفر برابر این بازیکن فرانسوی شکست خورد.

    نتایج بازیکنان ایران در بخش انفرادی:

    ۲- نوشاد عالمیان

    ۶- نیما عالمیان

    ۱۰-افشین نوروزی

    ۳۸-پوریا عمرانی

    تحلیل وبررسی وماجرای پشت صحنه  این مسابقات:

    با توجه به اینکه این مسابقات با ضریب ۳ محاسبه می گردد وبا در نظر گرفتن رنکینگ نوشاد عالمیان که درجدیدترین رنکینگ جهانی  در رتبه ۱۰۵ جهان قرار داشته است وبا مقایسه رقیب فرانسوی وی که در جایگاه ۱۰۷ جهان قرار دارد  نتایج کلی  این مسابقات باید به نظر کارشناسان واقعی این رشته برسد که به نظر می رسد یک شکست دیگر در کارنامه غیر پینگ پنگیها به ثبت رسیده باشد.

    عدم برگزاری اردوهای مناسب ودائمی ،رها کردن ملی پوشان تنیس روی میز کشور به حال خود وعدم توانمندی فنی و کارشناسی شده وعدم برگزاری انتخابی های تیم ملی  وغیبت های مکرر در رقابتهای بین المللی وبالاتر بودن سطح بازیکنان کشور از مربیان فعلی و… از دلایل اصلی شکستهای پیاپی وناکامی برای تنیس روی میز ایران محسوب می شود.

    برای بررسی سطح این مسابقات بهتر است نیم نگاهی به مسابقات داخلی کشور داشته باشیم که در آن برادران عالمیان بارها و بارها در فینال و یا نیمه نهایی بایکدیگر روبرو شده اند ودر این مسابقات نیزهمانند مسابقات داخلی برادران عالمیان این باردر نیمه نهایی به هم رسیدند!

    به نظرمی رسد این سفر که با همکاری برخی از یاران غیر پینگ پنگیها به قصد بهره برداری تبلیغاتی برای فدراسیون حاکم آن هم  همزمان با ماجرای انتخایات فدراسیون  صورت پذیرفته  همانند دیگر ترفندهای هماهنگ شده باشکست سگینی  روبر شده است.

    بازیکنان ملی پوش کشورمان در این ماجرا هیچ گناهی نداشته وبا تمام توان وسطحشان از جان مایه گذاشته اند که جا دارد به همگی آنان خسته نباشید عرض نماییم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اپن فنلاند: قهرمانی انفرادی از دست ایران در رفت!"
    تازه ترین اخبار