امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58967
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: برادران عالمیان را برای فصل جدید جذب می‌کنیم اما پوریا عمرانی را نمی‌خواهیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت جذب بازیکنان سرباز تنیس روی میز توسط دانشگاه آزاد اظهار داشت: براساس آیین نامه تغییر یافته…

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: برادران عالمیان را برای فصل جدید جذب می‌کنیم اما پوریا عمرانی را نمی‌خواهیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت جذب بازیکنان سرباز تنیس روی میز توسط دانشگاه آزاد اظهار داشت: براساس آیین نامه تغییر یافته لیگ برتر تنیس روی میز بازیکنان سرباز با توجه به شرایط فغلی تنها می‌توانند در دانشگاه آزاد بازی کنند.

    بر همین اساس ما با نیما عالمیان قرارداد بسته ایم و پس از بازگشت نوشاد از مسابقات جهانی فنلاند، او را هم جذب می‌کنیم. وی درمورد اینکه وضعیت پوریا عمرانی دیگر بازیکن سرباز چه می‌شود، گفت: به دلیل برخی اتفاقات رخ داده این بازیکن را نمی‌توانیم به خدمت بگیریم، هرچند او بازیکن خوبی است و می‌تواند کمک‌مان کند، اما از از جذب او منصرف شده‌ایم.

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با اشاره به قدرتمندتر شدن این تیم و ضعیف شدن سایر تیم ها گفت: آیین نامه لیگ تغییر یافته و تیم‌های دیگر می‌توانند از دو بازیکن خارجی در ترکیب خود کار کنند و فکر نمی‌کنم با این شرایط تفاوت زیادی بین تیم‌ها وجود داشته باشد.

    لیگ برتر تنیس روی میز از هفتم آذرماه آغاز می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:نوشاد و نیما عالمیان را جذب می‌کنیم اما نیازی به عمرانی نداریم"
    تازه ترین اخبار