امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۷:۳۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58982
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استفاده ابزاری وکاملا تبلیغاتی فدراسیون از اپن فنلاند خارج از واقعیت است

    آیا واقعا تنیس روی میز ایران در مسابقات اپن فنلاند عملکرد موفقی داشته است؟؟؟آبا تبلیغات فدراسیون در این باره واقعیت دارد؟؟؟

    نمایندگان تنیس روی میز کشورمان درحالی به مسابقات اپن فنلاند اعزام شده بودند که طبق روال  فدراسیون این بازیکنان مظلوم هرروز باید با یک مربی یا همراه به مسابقات اعزام گردند.

    ما اعتقاد راسخ داریم که تنیس روی میز ایران در طی پنج سال گذشته بصورت زیربنایی از بین رفته است ورئیس بعدی فدراسیون باید یک مینی ویرانه را تحویل بگیرد.

    مثل روز روشن است که برنامه ریزی حضوردر مسابقات اپن فنلاند  توسط چه کسی و با چه غرض و منظوری تهیه و هدف گذاری شده است که البته باز هم به لطف الهی تمام ترفندهای غیر پینگ پنگیها نقش بر آب شده وکاملا جواب عکس داد.

    در اردیبهشت سال ۹۲  زمانی که نوشاد عالمیان در جایگاه ۴۰ رده بندی مردان جهان قرار داشت برابر آدریان متنت فرانسوی که در آن زمان مرد شماره یک تنیس روی میز فرانسه محسوب می شد ودر رده بندی جهانی دارای رتبه ۲۷ بود موفق شد طی یک بازی کاملا برتر و حساب شده از سد این بازیکن عبور نماید.

    اما در مسابقات اپن فنلاند در حالی که نوشاد عالمیان در جایگاه ۱۰۵ جهان قرار گرفته برابر یک بازیکن فرانسوی  که در رده بندی کشور فرانسه در رتبه ۵ ودر رده بندی جهانی دارای جایگاه ۱۰۷ می باشد با نتیجه ۴برصفر بسادگی شکست میخورد ونمیتواند به قهرمانی در این رقابتهای نه چندان دشوار دست یابد.

    در این رقابتها نوشاد عالمیان در نیمه نهایی با برادر خود نیما عالمیان روبرو میگردد که این اتفاق بارها و بارها در مسابقات داخلی کشورمشاهده شده است که این نشان دهنده سطح این رقابتها بوده است.

    نباید فراموش کرد که نوشاد عالمیان سید یک این رقابتها بوده  پس از لحاظ  رده بندی و سطح بازی از تمام شرکت کنندگان بهتر و جلوترمحسوب می شده است.

    باتوجه به نحوه امتیاز بندی این مسابقات به نظر می رسد که در جدول جهانی بار دیگر با افت بازیکنان کشورمان  علیرغم حضور در این مسابقات روبرو گردیم.

    فعلا قصد نداریم به وضعیت بازیکنان دیگرکشورمان بپردازیم وهدف ما شفاف سازی در باره خروجی این مسابقات می باشد .

    درخاتمه یاد آوری میگردد  که بازیکنان کشورمان در این ارتباط نه تنها هیچگناهی نداشته و ندارند بلکه در بیشتر مواقع مظلوم واقع شده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا واقعا در اپن فنلاند پیروز شده ایم؟"
    تازه ترین اخبار