امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : دی ۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59471
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد جوانان آقایان هیأت تنیس­روی­میز استان کرمانشاه برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات با حضور ۲۵ نفر از بازیکنان شهرستان­های کرمانشاه، کنگاور و جوانرود، در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار گردید. مسابقه در هفت گروه ۳نفره و یک گروه ۴ نفره برگزار و پس از انجام ۲۷ بازی ۱۶ نفر برتر…

    مسابقات آزاد جوانان آقایان هیأت تنیس­روی­میز استان کرمانشاه برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات با حضور ۲۵ نفر از بازیکنان شهرستان­های کرمانشاه، کنگاور و جوانرود، در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار گردید.

    مسابقه در هفت گروه ۳نفره و یک گروه ۴ نفره برگزار و پس از انجام ۲۷ بازی ۱۶ نفر برتر به دور بعدی صعود کردند که در این مرحله به صورت حذفی- آسیایی پیگیری شد و در پایان پس از برگزاری ۱۲ بازی ۴ نفر برتر به شرح زیر به دسته یک استان صعود کردند:

    امیرحسین جامه­بزرگ(کرمانشاه)، محمد تاجی(کرمانشاه)، محمدمهدی باقری­نژاد(کرمانشاه)، شهریار شعری(جوانرود)

    این نفرات مسابقات خود را با ۸ نفر دسته یک که عبارتند از:(شهاب­الدین کرم سیما،امیرحسین کنعانی،امیرحسین صفدری،عرفان رمضانی،محمدطاها ودودیان،ایلیا جهان­فر،سینا خالدی،امیرحسین خسروی)به صورت دوره ای ادامه می­دهند، و در پایان ۸ نفر برتر در دسته یک استان باقی مانده و نفرات نهم تا دوازدهم به مسابقات آزاد سقوط می­کنند.

    تاریخ مسابقه دسته یک  متعاقباً اعلام خواهد گردید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد جوانان کرمانشاه برگزار گردید"
    تازه ترین اخبار