امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59564
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         مسابقات سراسری پینگ پنگ جام دریانوردان در بندرعباس برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،چهاردهمین دوره مسابقات سراسری تنیس روی میز کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی که به جام دریانوردان شهرت دارد باشناخت تیمهای برتر به میزبانی بندرعباس به پایان رسید.    این مسابقات  با حضور ۱۱ تیم از بنادر شمالی…

    untitled

     

     

     

     

    مسابقات سراسری پینگ پنگ جام دریانوردان در بندرعباس برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،چهاردهمین دوره مسابقات سراسری تنیس روی میز کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی که به جام دریانوردان شهرت دارد باشناخت تیمهای برتر به میزبانی بندرعباس به پایان رسید. 
      این مسابقات  با حضور ۱۱ تیم از بنادر شمالی و جنوبی کشور طی روزهای هشتم تا دهم دیماه در سالن ورزشی شهید جعفری شهرک باهنر برگزار شد.

    این مسابقات در سه بخش انفرادی، دونفره و تیمی برگزار شد که در پایان در بخش تیمی، تیم پیشکسوتان (صندوق بازنشستگی) مقام اول، بندر شهید رجایی مقام دوم و بنادر بوشهر و امیرآباد رتبه سوم را کسب کردند.

    در بخش انفرادی نیز ‘علی رضا پهلوان نشان’ و ‘حسین عباسپور’ از تیم پیشکسوتان (صندوق بازنشستگی) به ترتیب رتبه اول و دوم و ‘یوسف قاسمی’ و ‘محمد کاظم کبیری’ از بندر شهید رجایی بطور مشترک سوم شدند.

    در قسمت دو نفره نیز ‘حسین عباسپور و محمد کاظم کبیری’ از تیم های پیشکسوتان و بندر شهید رجایی در جایگاه اول، ‘اسماعیل گرجی و یوسف قاسمی’ از بنادر امیرآباد و رجایی رتبه دوم و ‘مهدی صدیقی، عبدالمحمد کرم پور’ در کنار تیم ‘محمد شکیبی نسب و گل افشان’ به طور مشترک از بنادر بوشهر بر جایگاه سوم ایستادند.

    در این مسابقات تیم بندر گز از استان گلستان نیز برنده کاپ اخلاق شد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات سراسری پینگ پنگ جام دریانوردان در بندرعباس برگزار شد"
    تازه ترین اخبار