امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۴:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59570
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات تنیس روی میز آموزشگاه های مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سالن اختصاصی شهدای دانش آموز بروجرد برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ۵۰ دانش آموز پینگ پنگ باز در این مسابقات به رقابت پرداختند و نفرات برتر هر رده معرفی شدند. نتایج به دست آمده در مقطع ابندایی(اول و دوم):…

     

    مسابقات تنیس روی میز آموزشگاه های مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سالن اختصاصی شهدای دانش آموز بروجرد برگزار شد. 
     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ۵۰ دانش آموز پینگ پنگ باز در این مسابقات به رقابت پرداختند و نفرات برتر هر رده معرفی شدند.

    نتایج به دست آمده در مقطع ابندایی(اول و دوم):

    ۱- رهام فتاحی۲-احسان توکلی ۳-حمیدرضا پیرهادی و مهدی داودی به طور مشترک سوم شدند.

    همچنین در رده متوسطه نتایج زیر بدست آمد:

    ۱- امیرحسین بنائی ۲-محمد مهدی میری ۳- عرفان کامیاب و امیرحسین دیناروند به طور مشترک عناون سوم را از آن خود کردند.

    نتایج بدست آمده در مقطه متوسطه به شرح زیر است:

    ۱-جواد خسروی ۲- محمد کسائی ۳- مهدی درویش نیکی و محمد محمدی نیز به طور مشترک سوم شدند.

    سرداور این مسابقات بابک فتاحی بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ آموزشگاه های بروجرد برگزار شد"
    1. کوروش روزبهانی گفت:

      با سلام ، آفرین و تبریک میگم به نسل جدید همشهریان پینگ پنگ باز خودم ، چه آنهایی که مقام کسب کرده اند وچه آنهایی که صرفا شرکت کننده بوده اند . چند توصیه از اینجانب بعنوان پیشکسوت این رشته به شما عزیزان : همت و اراده ، پشتکار و خستگی ناپذیری ، صرف فعل خواستن ، داشتن چشم انداز و هدف و استراتژی درست ، ناامید نشدن از شکست ها و قدر دانستن فرصت ها (البته ضمن تلاش و موفقیت در زمینه درسی و تحصیلی . . .) ، احترام به مربی و پیشکسوتان ، راضی نشدن به آنچه هستید و کنار گذاشتن غرور در صورت پیروزی های مقطعی و نیز داشتن اعتماد به نفس واقعی و . . . تلاش برای رسیدن به غیر ممکن ها
      عزیزان من ، میدانم که خیلی از موارد فوق کار بسیار سختی است ولی تجربه نشان می دهد که بسیاری از قهرمانان گذشته و فعلی کشور ما و دیگر کشورها از اقشار کم درآمد و سختی کشیده بوده اند که به بالاترین رده های ورزشی و علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و حتی سیاسی رسیده اند . دوستدار همگی شما و تمامی دوستان قدیمی پینگ پنگی خودم از آقای عباس مایلی گرفته تا احمد و محمود تقوامنش و بابک فتاحی و . . . خیلی های دیگر که اگر بخواهم اسم ببرم بسیار وقت گیر خواهد شد (دلم برای همه آنها یک ذره شده) : کورش روزبهانی بازیکن دهه ۶۰ تا ۸۰ استان های لرستان ، زنجان ، هرمزگان و تهران و . . .

      • علی توسلی گفت:

        کورش جان
        من هیچگاه بازیهای زیبای تو و استیل منحصربفرد تو را فراموش نمی کنم. قهرمانی تو را در مسابقات انفرادی تنیس روی میز کارمندان دولت صمیمانه تبریک عرض میکنم . امیدوارم با راهنماییهای شما و دیگر پیشکسوتان تنیس روی میز شهرمان بروجرد، همچون آقای بابک فتاحی و دیگران، شاهد اعتلای هر چه بیشتر این رشته ورزشی در کنار دیگر رشته های ورزشی شهرمان باشیم.


    تازه ترین اخبار