امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۲:۱۸  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59596
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر از مطرح شدن اختلاف اداره ورزش و جوانان کردستان و شهرداری در رابطه با زمین پارک استقلال در دادگاه داد.  به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرنگار ایرنا، حامد جولایی شامگاه دوشنبه در جمع پیشکسوتان ورزشی کردستان، افزود: این زمین از ابتدا متعلق به اداره ورزش و…

    مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر از مطرح شدن اختلاف اداره ورزش و جوانان کردستان و شهرداری در رابطه با زمین پارک استقلال در دادگاه داد. 
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرنگار ایرنا، حامد جولایی شامگاه دوشنبه در جمع پیشکسوتان ورزشی کردستان، افزود: این زمین از ابتدا متعلق به اداره ورزش و جوانان بود و شهرداری تنها مسوول ایجاد فضای سبز و مکان هایی برای رشته های پینگ پنگ و شطرنج شده بود.

    وی با اشاره به اینکه مستندات موجود ممکن است موجب محکومیت شهرداری سنندج شود، اظهار کرد: ۱۰ سال است که اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سابق، برای این زمین به اداره اوقاف هزینه می دهد.

    وی با بیان اینکه این زمین ۲۸ هزار متر وسعت دارد، ادامه داد: برخلاف آنچه که گفته می شود کاربری این زمین فضای سبز است اما کاربری آن ورزشی است.

    جولایی گفت: ۱۸ زمین اداره ورزش و جوانان اکنون بلاتکیف است که پیگیر وضعیت آنها هستیم.

    در اردیبهشت سال گذشته نیز شهرداری سنندج از اداره ورزش و جوانان کردستان شکایت کرده بود. موضوع این شکایت زمین سالن آزادی بود که در مالکیت شهرداری سنندج قرار داشت.

    در پی این شکایت ۱۲ میلیارد ریال از حساب ورزش و جوانان کردستان بلوکه و به شهرداری سنندج انتقال داده شده بود.

    جولایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت ورزش استان کردستان، اظهار کرد: روزی در این حوزه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار وجود داشت اما امروز اعتبارات اداره ورزش و جوانان استان به دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کاهش یافته است.

    وی ادامه داد: پیشکسوتان از ورزش استان کردستان دور افتاده اند که بخشی از این تقصیر به اداره ورزش و جوانان کردستان بر می گردد.

    مدیرکل ورزش و جونان کردستان با تاکید بر لزوم حرمت گرفتن پیشکسوتان، افزود: ما می خواهیم بی حرمتی هایی را که به پیشکسوتان شده است دیگر نماند و از توانایی ها و تجربیات این قشر بهره گرفته شود.

    جولایی از عدم راه اندازی خانه پیشکسوتان ابراز تاسف کرد و گفت: چند مکان را به اتفاق پیشکسوتان بررسی می کنیم تا به زودی خانه پیشکسوتان راه اندازی شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پارک استقلال سنندج، شهرداری و اداره ورزش کردستان را به دادگاه کشاند"
    تازه ترین اخبار