امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۸:۴۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59598
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نامزد انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: رئیس آینده تنیس روی میز کار سختی برای سر و سامان دادن به وضعیت فعلی پیش رو دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، محمد باقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: احساس من این…

    نامزد انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: رئیس آینده تنیس روی میز کار سختی برای سر و سامان دادن به وضعیت فعلی پیش رو دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، محمد باقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: احساس من این بود که در گذشته دینم را به تنیس روی میز ادا کرده‌ام و برای حضور در انتخابات این دوره نیز با اصرار پیشکسوتان این رشته آمدم و حتی طوری شده بود که اگر حضور پیدا نکنم دینم را ادا نکرده‌ام.

    وی ادامه داد: کار کردن در فدراسیون تنیس روی میز بسیار سخت است، مخصوصا الان که کارهای زیادی باقی مانده است که باید انجام شود. البته رؤسای قبلی هم کار کرده‌اند، اما نه آنطور که جامعه تنیس روی میز انتظار داشته است.

    پیشکسوت تنیس روی میز و نامزد انتخابات فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون حال حاضر جای کار زیادی دارد و رئیس آینده باید سخت تلاش کند که بتواند اوضاع را سر و سامان بدهد. من قصد رقابت با هیچ فردی را ندارم و اعضای مجمع هم به هرکسی رای دهند قابل احترام است.

    امیدورام فردی انتخاب شود که شایسته باشد. پسران عنوان کرد: دوستان از زمان حضورشان در فدراسیون می‌گفتند تنیس روی میز در مسابقات آسیایی روی سکو می‌رود و به بخش بانوان و پایه توجه خواهد شد، اما از حرف تا عمل فاصله زیادی است.

    در حال حاضر از هم گسستگی در بین بازیکنان، مربیان، داوران و پیشکسوتان وجود دارد. رئیس فدراسیون باید به عنوان یک پدر باشد و نباید به هر انتقادی واکنش منفی نشان دهد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران:از هم‌گسستگی در تنیس روی میز زیاد است"
    1. کوروش روزبهانی گفت:

      جناب آقای پسران با سلام و آرزوی موفقیت برای شما ، بنده در سال ۱۳۷۰ در اولین جشنواره بین المللی فرهنگی ورزشی گارگران با حضور تیم های چین ، پاکستان و . . .در سالن هفتم تیر تهران ، افتخارشاگردی شما در قالب تیم ملی دانشجویان کشور بهمراه آقایان سید مجتبی تقوی ( سید تقیا ) ، مهدی گیوه چی ، محمد حسین قاری و افشین مشیری را داشتم و شما بعنوان سرمربی تیم ، نقش ارزنده ای در پیشرفت ما در زمینه های مختلف ورزشی ، فرهنگی ، اخلاقی داشتید . به امید دیدار شما و حضور مجدد شما در جامعه پینگ پنگ کشور و بهره گیری از تجارب مدیریتی شما و افراد لایقی همچون شما


    تازه ترین اخبار