امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۵۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59624
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گزارش

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین دوره مسابقات هفتگی کرمانشاه برگزار شد"
    1. حبیب قاسمی گفت:

      ضمن عرض خسته نباشید و دست مریزاد به هیأت کرمانشاه مخصوصا جناب ودودیان
      قبل از هرچیز باید متذکر شوم که انتقادات و صحبت هایی که نوشته میشود مستقیما به خود آقای مهدی خوشمرام برمیگردد
      ۱-اولا مسابقات بعنوان جایزه بزرگ اعلام شده بود (ورودی مسابقه هفتگی ۲۰۰۰۰تومن نیست)
      ۲-شانزده جدول چهار نفره ۶۴نفر میشود نه ۵۵نفر دو یا سه جدول سه نفره بودند
      ۳-کجای دنیا و ایران سر داور بجای بازیکنان قرعه کشی میکند که آقای خوشمرام بجای همه قرعه کشی کرد؟(اکثر همشهریها با هم بازی کردند )
      ۴-نزدیک به یک میلیونو هشتصد هزار تومن پول جمع شده با نوجوانان (۳۲٭۱۵۰۰۰)شما قصد داشتید به نفر اول ۱۲۰تومن بدید که با اعتراض شرکت کننده ها روبرو شدید و نتیجه اش این شد که فینال برگزار نشد حتی بچه ها اون پولم نمیگرفتند
      ۵-آقای خوشمرام شما حتی یه توپ نو برا مسابقات نیاوردین شما نزدیک به ۸۰۰تا۹۰۰هزار تومن پول برا خودتون برداشتید آیا انصافه؟
      ۶۴٭۲۰۰۰۰=۱۲۸۰۰۰۰
      ۳۲٭۱۵۰۰۰=۴۸۰۰۰۰
      درخاتمه علت نوشتن این مطلب تذکری بود به آقای خوشمرام که حرکتش باعث در گیری لفظی و در نهایت زیر سئوال بردن زحمت دوستان در هیأت کرمانشاه شد و انجام نشدن خیلی از مسابقات مخصوصا بازی فینال شد

    2. vadoodian گفت:

      باسلام خدمت همه سروران گرامی در ارتباط با مطلب آقای قاسمی ذکر چند نکته جهت روشن شدن برخی سوء تفاهم ها لازم میباشد : ۱-مطابق اطلاعیه برگزاری این مسابقات که به هیات همدان هم فاکس شدودر سایت هیات کرمانشاه هم موجود است عنوان اولین دوره مسابقات هفتگی کرمانشاه ذکر شده ۲-از شانزده جدول بزرگسال هفت۷ جدول چهار نفره ونه ۹جدول سه نفره بود که در مجموع۵۵ پنجاه وپنج نفر در شانزده جدول قرار گرفتند ۳-همان طور که قبلا هم خدمت شما عرض کردم در زمان قرعه کشی مرحله حذفی بغیر از تیم برگزار کننده ،اینجانب ودبیر هیات کرمانشاه و بازیکنان آقایان سعید منتصری وآقای ایرج کنعانی ، ناظر بر عملکرد قرعه کشی وجاگذاری در جدول بودیم و همه فرایند کار مطابق آیین نامه برگزاری مسابقات فدراسیون انجام شد ولی بهتر بود که از نمایندگان شهرهای مهمان هم دعوت بعمل میآمد که متاسفانه سهوا غفلت شد. ۴-جمع پول ورودی با کسر ورودی پسر خودم که در دو رده شرکت نمود مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰تومان بود که از این مبلغ ۹۱۰۰۰۰ تومان جایزه نقدی و ۲۸۰۰۰۰تومان هزینه مستقیم برگزاری ونزدیک به۳۰۰۰۰۰تومان سهم سه نفر برگزار کننده برای ۱۲ ساعت برگزاری بر روی ۸ میز شدکه نشانگر اینست۶۱درصد ورودی بشکل جایزه نقدی پرداخت شده که اگر به چهار نفر اول داده میشد شاید اعتراضی هم نمیشدوتشکر هم میشد. ۵-توپ مسابقات اگر آکبند بود بهتر بود ولی اگر در همان روز به عنوان مورد اعتراضی به من منتقل میکردید حتما اقدام میکردم نه در روزهای بعد از مسابقه . ۲۰۰۰۰×۵۵=۱۱۰۰۰۰۰تومان و ۱۵۰۰۰×۲۹=۴۳۵۰۰۰تومان در خاتمه هیات کرمانشاه ازبازیکنان و مهمانان عزیز شهرهای همجوارکه قبول زحمت نموده و برای گسترش دوستیها با حضور خودگرمای افزونتری به بازیها دادندتشکر ویژه نموده و از فینالیست های محترم توقع داشت با سعه صدر بیشتر ناشی ازکسوت وتجربه بالا و احترام به تماشاچیان منتظر تا آن موقع شب ضمن انجام بازی آخر(فینال) اعتراض خود را به کم بودن مبلغ جایزه به اینجانب (تلفنی)اعلام تا سریعا تصمیم بهینه اخذ میشد. با تشکر

    3. amidi گفت:

      با سلام دستتان درد نکند و خدا قوت .انشالله در هفته های بعد ایرادات کوچک هم برطرف خواهد شد.این حرکات بنفع تنیس روی میز است و انشالله در سایر استانها هم انجام شود.

    4. بهروز مندومی گفت:

      با سلام ضمن خسته نباشید حضور برگزارکنددگان محترم و تشکر از استقبال خوب شرکت کنندگان . مطلبی رو که میخوام بگم در موردموضوع مطرح شده آقای قاسمی عزیز هستش . جناب قاسمی ۲ سال قبل شهرستان کوچک ما ( کامیاران ) مسابقات جایزه بزرگ غرب کشور رو برگزار کرد و اکثر پینگ پنگی های منطقه به غیر از عزیزان همدانی در اون مسابقه حضور داشتند . با نظر خواهی از چند نفر از دوستان هییت کردستان و اداره ورزش و جوانان کامیاران مبلغ جایزه رو ۲۰۰ هزار ۱۵۰ هزار و ۱۰۰هزار تعیین کردیم و در مورد مبلغ فوق از آقای خوش مرام نیز نظرخواهی کردیم ایشان با وجود اینکه به همراه آقا حامد شهسواری نفرات اول و دوم مسابقه بودند مبلغ ۴۰ هزار تومان از جایزه رو کم کردند . هدف از گفتن مطلب فوق این است که آقا مهدی آدم مادی نبوده و امیدوارم سوء تفاهم پیش آمده برای همگان روشن شود.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        باسلام
        احتراما،بدون اینکه قصد دخالت وورود به مسائل درون استانی داشته باشم در ارتباط با آقای مهدی خوشمرام باید عرض کنم که ایشان مربی تنها دختر المپیکی کشور بوده وهمچنین کماکان در نقش یک بازیکن در حال تلاش می باشد.لازم است به زحمات این مربی و بازیکن ارزنده ارج نهیم.
        باتشکر

    5. ملایر گفت:

      مسابقه پینگ پنگ ملایر.جمعه۱۹ دیماه ساعت۹ صبح.ورزشگاه الغدیر.ورودیه ۲۵ هزارتومان.نفراول۳۵%کل مبلغ.نفردوم۲۵%کل مبلغ. نفرسوم۱۵%کل مبلغ. نفرچهارم۵%کل مبلغ. برگزاری۲۰%کل مبلغ. خوابگاه پنجشنبه شب مهیا است.

    6. حبیب قاسمی گفت:

      باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز شاید آمار بنده کمی پایین و بالا بوده است ولی بحث اصلی نفس کار اشتباه آقای خوشمرام است که اولا وقتی کسی بجای دیگران قرعه میکشد و مصر بر درست بودن کارش دارد این توهین به بقیه افراد میباشد دوم اینکه آقای خوشمرام بعنوان یه بازیکن که در سطح بالا توپ میزند باید با متانت تمام بعنوان یه میزبان جواب معترضین را میداد وهمه را توجیه میکرد نه اینکه بحث و جدل به خیابان کشیده شود و من مجبور بشم بازیکن همدان رو با زور سوار ماشین بکنیم(پیمان نوروزی)سوما برداشتن ۶۰۰هزار تومنم خیلی زیاد برا برگزاری شما بغیر میز پینگ پنگ هیچ امکاناتی در اختیار بازیکنان نگذاشته اید حتی توپ چهارم هیأت برگزاری باعث طولانی شدن مسابقات شد این دیگه دلیل بر این نمیشه که چون طولانی شده باید پول بیشتری برداشت در خاتمه بازهم از زحمات هیأت کرمانشاه مخصوصا جناب ودودیان تشکر میکنم چون تمام انتقادات و پذیرفت و توجیه ناسالم نکرد به امید برگزاری مسابقات بهتر با برگزاری آدمای دلسوز پینگ پنگ


    تازه ترین اخبار