امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۳:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59650
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق پیش بینی های قبلی!!!!

    untitled

    همانگونه که افکار محترم عمومی تنیس روی میز کشوراستحضار دارند سرپرست کمیته مربیان فدراسیون توسط رئیس فدراسیون  از کار برکنار شده است.

    مطمئنا آنچه به نظر می رسد این  است که این  برکناری برای مخالفت ودلسوزی نامبرده برای پینگ پنگ کشور نبوده است بلکه همانگونه که افکار مطلع عمومی پینگ پنگ کشور استحضار دارند شروع ماجرادرارتباط با منافع باشگاهی  وازدست دادن نوشاد عالمیان بوده است.

    یاباید نوشاد عالمیان متعلق به این باشگاه باشد یا همه پینگ پنگ ایران زیرسوال خواهد رفت.یا همانند گذشته قوانین باید به نفع باشگاه داری آقایان باشد با تمام پینگ پنگ ایران زیر سوال می رود و…

    درحال حاضر شاهد نامه پراکنی هایی بدون اثر وفرمالیته در ارتباط با عدم اعزام نمایندگان کشورمان به مجارستان بوده ایم!در این نامه پراکنی از عدم اعزام این تیم بدلیل انتصابی بودن و یا مثلا پایان دوران فدراسیون نام برده شده است!

    آیا نویسنده در زمانی که بعد از آن همه شلوغی و سازمخالف  وانتقاد از فدراسیون در رسانه ها و صدا و سیما و مجلات برخلاف گفته ها و نوشته های خودبا آن وضعی که همه ما بخوبی خبر داریم زیر چتر محمد زارع پور قرار گرفت وبرخلاف گفته ها ونوشته های خودبه همین فدراسیون رفت از این فجایع خبر نداشت؟

    آیا در طول یک سال گذشته که نامبرده در فدراسیون حضور داشته ویار محمد زارع پور بوده اعزام تیمها بصورت انتصابی نبوده است؟پس چرا و به چه علت تا قبل اززمانی که زارع پور نامبرده را از فدراسیون بیرون کند چنین نامه پراکنی ها یی  انجام نشده است؟

    آیا بجز این است که کمیته مربیان همچون مترسکی در دستان غیر پینگ پنگیها قرار داشته است؟

    درزمانی که نامبرده در کمتیه فنی زیر چتر آقای زارع پور حضور داشت فجایعی از قبیل حذف ناعادلانه کاپیتان تیم جوانان دختر وجایگزینی دختر آقای بابادی وندبه جای نامبرده واعزام وی به همراه پدرش به هند  اتفاق افتاد اما هیچ اتفاقی رخ نداد وبه این بهانه واهی که این مهم در جلسه کمیته فنی موضوعیت نداشته در برابر این ظلم آشکار سکوت کرده بود!وده ها مورد دیگر!

    حالا دیگر برای این نامه پراکنی های بدون اثر خصوصا با توجه به شناختی که دوستان قدیمی  وخصوصا اهالی این رشته ازافراد پیدا کرده اند خیلی دیر شده واین ترفند تکراری و قدیمی رنگ باخته است.

    ارکان فدراسیون فعلی پراست از انتصاب و انتصابات ! تادیروز که آقایان زیر چتر زارع پور بوده اند همه چیز خوب بوده است و اما امروز که اخراج شده اند فدراسیون بد شده است!

    درست است محمد زارع پور در طی پنج سال مدیریت خود بر این رشته آن را با شکست مواجه ساخت وبیشتر زیربناها را از بین برد اما در یک مورد کاملا موفق عمل کرد و آن رو کردن و شناساندن دست و چهره برخی افرادی بود که مدعی بودند وزیادی منم منم میکردند!

    مطمئنا فدراسیون بعدی هیچ جایی برای منفعت طلبان بی درد و هیچ کاره ای که تحت عنوان دلالی  نام و واژه مقدس مربیگری  رازیر سوال برده وبالاترین ضربات را بربدنه زخمی این رشته وارد کرده اند نخواهد داشت.

    شاید هم برخی افراد پیشاپیش و در خیال خود به پیشواز فدراسیون بعدی برای جایگاهی یا…رفته باشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغازنامه پراکنی های بی اثر بعد از اخراج از فدراسیون!!!"
    1. ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      اقای علوی عزیز.قضیه سر بالا رفتن اب و خواننده گی قورباغه است و…..
      ارزشها و جایگاههای مقدس فرهنگی ورزشی متاسفانه سالهاست در این رشته بدلیل ارتباطات ناجور و لابی گری بی ارزش شده اند و هر کس و….مدعی است.خداوند قادر متعال هیچ خانواده ای را بی بزرگتر نکنند.ورزش تنیس روی میز از بزرگتر تهی است.با تشکر ترکان.

    2. مسعود يعقوبي گفت:

      دوستانى که حافظه خوبى دارند حتما به خاطر دارند که از این دست موارد در زمان ریاست مهندس شهنازی هم دیده شد،واقعا براى بعضى اشخاص منفعت طلبى حد و اندازه ندارد.


    تازه ترین اخبار