امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۳:۵۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59716
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تاکسی رانی قزوین قهرمان مسابقات پینگ پنگ کارگری کشور شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات کارگری کشور که با حضور ۲۳ تیم باشگاهی از سرتاسرکشور در ورزشگاه الغدیر قزوین آغاز شده  با قهرمانی تیم تاکسی رانی میزبان به کار خود پایان داد. نتایج نهایی بدست آمده: ۱- تیم تاکسی رانی قزوین ۲-آذربایجان شرقی ۳-…

    748530

    تیم تاکسی رانی قزوین قهرمان مسابقات پینگ پنگ کارگری کشور شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات کارگری کشور که با حضور ۲۳ تیم باشگاهی از سرتاسرکشور در ورزشگاه الغدیر قزوین آغاز شده  با قهرمانی تیم تاکسی رانی میزبان به کار خود پایان داد.

    نتایج نهایی بدست آمده:

    ۱- تیم تاکسی رانی قزوین

    ۲-آذربایجان شرقی

    ۳- سازه گستر سایپا تهران 

    ضمن اینکه تیم لرستان موفق به کسب کاپ اخلاق گردید.

    اعضای تیم تاکسی رانی قزوین که به قهرمانی دست یافت :روح الله شیشه گر ها، علیرضا بیگدلی، حیدر جلیلوند، حجت الله امینی، به سرپرستی و مربیگری اسماعیل زندپور

    قرار است تیم ملی تنیس روی میز کارگران کشور پس از رقابتهای انفرادی و دوبل که در اسفند ماه امسال در بابل برگزار میگردد از میان برگزیدگان تیمی و انفرادی برای اعزام به المپیاد جهانی تنیس روی میز ایتالیا انتخاب گردد.

    گفتنی است در این حوزه اعتراضات و گلایه ها و انتقادات فراوانی به این پایگاه ارسال شده که بعد از بررسی رسانه ای خواهد گردید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات پینگ پنگ کارگری کشور با قهرمانی تاکسی رانی قزوین"
    1. محمد نيك خواه گفت:

      ضمن تبریک به هم تیمی های عزیز خودم آقایان میثم زنگنه و مجتبی صابری و مجتبی حسینی و سرپرست تیم سعید مطلق از شرکت سازه گستر سایپای نهران بخاطر کسب این عنوان در مسابقات کارگری کشوری نکاتی قابل تامل برای خوانندگان محترم یادآور میشوم.مسابقات کارگری کشوری دارای سابقه ای چندین ساله است که در این سالها بسیاری از بازیکنان ملی پوش در این مسابقان عنوان دار بوده اند.۵-۶ سالی است که بدلیل اعتراضات بحق کارگران بازیکن بخشنامه ای از سوی فدراسیون صادر و ممنوعیت برای بازیکنان لیگ برتر و دسته جات برتر و نیز باشگاهی دسته یک کشور را صادر نمود و باعث شده بود کارگرانی که بیش از ۴۴ ساعت در هفته کاردر خطوط تولید و …میکنند با بازیکنانی که بیش از ۴۴ ساعت در هفته توپ میزنند و تمرین میکنند در یک مسابقه به رقابت نپردازند ولیکن متاسفانه با بخشنامه جدیدالصادره فدراسیون کارگری باعث شده بازیکنان جوانان با ۱۷-۱۸ سن و شاغل در لیگ های دسته یک کشور نیز تنها با داشتن ۳-۶ ماه پرداخت حق بیمه و حداقل روزی ۸ ساعت تمرین در این مسابقات حاضر شوند در یک مسابقه نابرابر رو در روی هم قرار بگیرند و و به رقابتی نابرابر پرداختند.بهتر است که “فدراسیون ورزشهای آماتوری کارگران جمهوری اسلامی ایران ” در اینخصوص فکری کند چرا که این مسابقات با عنوان درج شده در مدال های مسابقات بشرح فوق در تناقض است .

    2. محمد سلیمانی راد گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت و همه پینگ پنگیا
      اول این که تشکر بابت مطلب بسیار خوب آقای نیکخواه که درد دل همه شرکت کنندگان به حق این مسابقات بود.
      دوم این که تو جلسه هماهنگی همین مسابقات، هدف از اعزام به مسابقات ایتالیا مدال آوری عنوان شده بود (این قولی بود که به مسئولین داده شده بود). این خیلی جای تاسف داره که تو سطح مسابقات کارگری چه کشوری و چه جهانی هدف مدال آوری عنوان میشه. اصولا تو ورزش آماتوری هدف مدال نیست بلکه مشارکت بیشتر عزیزان در فعالیت های ورزشیه حتی در سطح جهانی این رده ها (به خاطر همینه که از حضور حرفه ایها با ۴۴ ساعت تمرین تو هفته جلوگیری میشه). با دیدی کارشناسانه شاید مدال آوری فقط تو سطح قهرمانی بزرگسالان مطرح باشه. به امید روزی که مسئولین به این نکته فراموش شده توجه بیشتری داشته باشند.

    3. محمد نيك خواه گفت:

      البته در این دوره از مسابقات تیم بسیار خوب دوست عزیزم حسین لیاقی نیز حضور داشتند که بدلایل ایراد در مدارک اداری و اعتراض ۲-۳ تیم دو نفر از بازیکنان این تیم جواز حضور را پیدانکردند آقایان رضا فرجی و رامین شریعتی .که اگر این تیم نیز میتوانست بازی کند سطح فنی مسابقات بالاتر نیز میرفت.

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      آقای علوی اگر اسامی بازیکنان تیمهای اول تا سوم بدستتان رسیده لطفا اسامی آنان را درج کنید . با تشکر

    5. محمد نيك خواه گفت:

      با سلام به خوانندگان محترم
      در اینجا بر خود وظیفه میدانم که از جناب آقای مجید احتشام زاده قهرمان چندین ساله و پیشکسوت عزیزمان سپاسگذاری نمایم چرا که در پیام قبلی یادآوری این موضوع فراموش شد.ایشان در برگزاری این مسابقات بسیار زحمت کشیدند که جای تشکر و خسته نباشید دارد.
      مسابقات کارگری سال گذشته بخاطر کمبود بودجه برگزار نشد و با پیگیریهای فراوان ایشان نه تنهااین مسابقات در سال جاری برگزار شد بلکه موافقت شده که تنیس روی میز بعنوان یکی از رشته های المپیاد ورزشی جهانی در سال آینده در ایتالیا حضور داشته باشد .و مقرر گردیده است که با برگزاری المپیاد کشوری در مازندران در اسفندماه که آن هم با زحمات و پیگیری های آقای احتشام زادبثمر رسیده تیم منتخب به مسابقات جهانی اعزام شود.امید که ورزش کارگری بتواند در آن مسابقات افتخار آفرین برای کشور عزیزمان باشد.

    6. محمد نيك خواه گفت:

      سپاسگزاری را لطفاً اصلاح فرمایید .جناب علوی باتشکر


    تازه ترین اخبار