امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۸:۴۷  آخرین بروزرسانی : دی ۲۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59742
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کره ای ها هم سرکار رفتند!!!

    در حالی که روزشمار معکوس فدراسیون  حاکم فعلی عدد دوازده را نشان می دهد  هر روز و هر ساعت باید شاهدعملکردهای کاملا تبلیغاتی وبدون خروجی از آن باشیم.

    بذل و بخشش کیلویی وبدون محتوا در حوزه مربیگری در روزهای پایانی ،کمکهای ورزشی به برخی استانها در روزهای اخیر،صدور مجوز کلاسهای مربیگری و داوری خارج از تهران … برخلاف عرف پنج سال گذشته تنها بخشی از اتفاقات  این چنینی را رقم می زند.

    علاوه براین  موارد امروز خبر بسیار جالب دیگری از این حوزه به گوش رسیده وآن کمک از کره شمالی برای فدراسیون غیر پینگ پنگی محسوب می شود!

    باخبر شدیم که رایزن سیاسی و نماینده سفارت کره شمالی در ایران در محل آکادمی پینگ پنگ  با مسئولان فدراسیون فعلی  دیداری قابل توجه داشته است!

    نماینده سفارت کره شمالی  خواستار از سرگیری مجدد همکاری دو جانبه ورزشی میان دو فدراسیون شده است !اینکه پنج سال تمام؛ رئیس فدراسیون  با لج بازی  ومشاره های غلط از برخی منفعت طلبان  همواره از برقرای این ارتباط که حرف و پیشنهاد همیشگی ما و صاحب نظران این رشته بوده جلوگیری کرده  یک روی سکه و دیگر روی آن زمزمه های هرچند تبلیغاتی  وبدون نتیجه آغاز دوباره این ارتباط مفید در روزها و ساعات پایانی  کار فدراسیون حال حاضر می باشد که به هر جهت قابل تامل وتعجب می باشد.

    واقعا برداشت افکار عمومی در راتباط با این نشست چه چیزی خواهد بود؟

    چه کسانی تحت عنوان دستهای پنهان این رشته ،تدارک این نشست کاملا تبلیغاتی را دیده است؟

    آیاباتوجه به بخشنامه وزارت ورزش که کاندیداهای فدراسیونها را محدود و بقولی خلع ید کرده است  این نشست معنادار تلقی نمی گردد؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کره شمالی به کمک غیر پینگ پنگیها آمد !!!"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      این فدراسیون اگر قصد چنین کاری را داشت می توانست در پنج سال گذشته چنین حرکت مفیدی را انجام دهد اما اکنون فقط و فقط می توان گفت تبلیغاتی بی ثمر را برای گول زدن افکار عمومی آغاز کرده اند که نوش داروی بعد از مرگ سهراب است و حنا یی است که دیگر رنگی ندارد.
      سهراب های فراوانی در این مدت پنج سال تلف شدند که منفعت طلبان کاهل که ازبانیان اصلی ترویج سیاست آکادمی اشلاگر بودند این ظلم بی بدیل رادر حق جوانان مملکت روا داشتند.

    2. سيد مسعود يعقوبى گفت:

      نشان دهنده اوج وقاحت افرادیست که طى سالیان اخیر نسبتى نبود که به بازیکنان کره اى روا ندارند و نسبت به توصیه هاى دلسوزان این رشته مبنى بر موثر بودن حضورشان بى تفاوت بودند.


    تازه ترین اخبار