امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۲۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59781
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   اولین جلسه کلاس توجیهی مربیگری به مدرسی آقای جمیل لطف اله نسبی در کرمانشاه برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور،به دعوت هیأت تنیس­روی­میز استان کرمانشاه و با هدف ارتقاء دانش و آشنایی مربیان فعال استان با آخرین اصول مربیگری و نحوه برنامه ریزی تمرینات قهرمانی، جناب آقای جمیل لطف اله نسبی مدرس…

    image-5f082898814dc0f538f059699673a1f1fcdf2c0a74a02f49e90af322980b15fc-V 

    اولین جلسه کلاس توجیهی مربیگری به مدرسی آقای جمیل لطف اله نسبی در کرمانشاه برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور،به دعوت هیأت تنیس­روی­میز استان کرمانشاه و با هدف ارتقاء دانش و آشنایی مربیان فعال استان با آخرین اصول مربیگری و نحوه برنامه ریزی تمرینات قهرمانی، جناب آقای جمیل لطف اله نسبی مدرس و مربی مطرح کشورمان کلاسهایی را  به صورت هفتگی در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار خواهد نمود.

    اولین هفته این برنامه، روز پنج­ شنبه ۱۸/۱۰/۹۳ از ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ با حضور ۱۷ نفر از مربیان هیأت کرمانشاه و جوانرود برگزار و در ابتدا آقای ودودیان دبیر هیأت استان ضمن خوش­آمدگویی و تشکر از قبول دعوت همکاری آقای لطف اله نسبی، اظهار امیدواری نمود با استمرار این نوع کلاسها و تلاش مربیان، ارتقاء سطح فنی و دانش مربیان و پیشرفت بازیکنان استان را شاهد باشیم و زمینه های کسب افتخارات قهرمانی در سطح کشور فراهم آید.

    در ادامه آقای لطف اله نسبی مطالب خود را در مبحث الزامات آموزشی در رده­های سنی مختلف و تقسیم بندی آنها و شرایط کلی مربی ارائه و توضیحات مبسوط و کاملی را با مشارکت فعال مربیان حاضر بیان نمود.

    در خاتمه تکنیکهای فورهند بکهند توسط تعدادی از منتخبین بازیکنان خردسال،نونهال و نوجوان کرمانشاه در حضور اعضای کلاس اجرا گردید و آقای لطف اله نسبی نحوه اجرای صحیح حرکات(استیل ضربه) را به صورت نفر به نفر بررسی و توضیحات اصلاحی و آموزشی را به صورت عملی به حاضرین ارائه نمود.

    لازم به ذکر است ادامه این کلاسها انشاالله در روزهای پنج­ شنبه یا جمعه هفته های بعد با اعلام قبلی در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه برگزار خواهد شد.

    image-f22e2b1f936a0b868b618d900f4392bbb28f2a2a8de0feee3d4a105379d38a2c-Vimage-c47754235ff6ab02a8763d8623c9c760bdb020a0f5fa0d677a1cfd20e66da01a-Vimage-42c9ad62c9d8cdc848d5fc60f9f81a452429d16d79605721845ab2ba21997414-V

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کلاس توجیهی جمیل لطف الله نسبی در کرمانشاه برگزار گردید"
    1. amidi گفت:

      با سلام بسیار کار پسندیده ای در امر بروز رسانی اطلاعات مربیان است.به همه دست اندر کاران خدا قوت میگویم.

    2. ttrey.blgfa.com لطفا به سایت هیئت پینگ پنگ شهرری سر بزنید با تشکر

    3. عبدالله مظفری گفت:

      بنام خدا
      باسلام خدمت دوستان
      حضور مربی ارزشمندی همچون آقای لطف الهی نسبی بدون شک باعث داتش افزایی مربیان خواهد شد و باید از بانیان برگزاری چنین کلاسهایی تشکر کرد.
      اما متاسفانه باید گفت که از ۱۳ شهرستان استان کرمانشاه فقط مربیانی از ۲ شهرستان کرمانشاه و جوانرود حضور دارند که این خود جای سؤال دارد که:
      ۱ ) چرا فقط مربیانی از این دو شهرستان باید حضور داشته باشند؟

      ۲ ) آیا در شهرستانهای دیگر استان مربیانی وجود ندارد که در این کلاس ها حضور پیدا کنند؟

      ۳ ) آیا این کار هیئت استان کرمانشاه ایجاد تبعیض و یا ضعف مدیریت مسؤلیت هیئت نیست ؟

      ۴ ) آیا عدم حضور سایر شهرستانها استان دلیل اختلاف آنها با هیئت استان نیست؟

      ۵ ) و تعدادی سوال و اما و اگر دیگر …

      لازم به ذکر است شهرستانهایی که هیئت های فعال داشته اند عبارت اند از: ( کرمانشاه و جوانرود ) قصر شیرین ؛ سرپل ذهاب ؛ اسلام آباد غرب ؛ کنگاور ؛ دالاهو ؛ هرسین ؛ سنقر و روانسر

    4. vadoodian گفت:

      باسلام خدمت جامعه پینگ پنگ در جواب آقای مظفری که قبلا مسئول هیات روانسر بودندو تلاشهای خوبی هم داشتند عرض میکنم : ۱و۲- درسایر شهرستانها هم مربی وجود دارد ولی علیرغم اطلاع رسانی مکتوب ۸ روز قبل از برگزاری کلاس ، متاسفانه شرکت نداشته که دلایل متعددی مطرح نموده که عمده آن بدی شرایط آب و هوابود. ۳- متوجه دلیل استفاده از لغت تبعیض نشدم و تمامی هیاتهای شهرستان براساس عملکرد خود ومیزان مشارکت در برنامه های استان، میتوانند از خدمات و کمکهای هیات استان بهره مند شوند .۴-اکثریت هیاتهای شهرستان که فعالیت داشته اند مورد حمایت قرار گرفته و رضایتمندی نسبی از عملکرد فعلی هیات استان وجود دارد و اختلاف خاصی نیست .

    5. amidi گفت:

      با سلام انصافا شاهد تحول خوبی در هیات استان کرمانشاه هستیم

    6. vadoodian گفت:

      با سلام خدمت استاد عمیدی از اظهار لطف شما نسبت به عملکرد فعلی هیات سپاسگزاریم امیدواریم با راهنماییها و حمایتهای پیشکسوتان واساتید فن والگوبرداری ازحرکتهای موفق، بدور ازتنگ نظری وحسادت مسیر درستی را به سمت پیشرفت طی نماییم .انشالله

    7. sasha گفت:

      با عرض سلام
      اقا جمیل خسته نباشی دستت درد نکنه امیدوارم انهای که در کلاس شما شرکت کردند
      به نحوه احسن از تجربیات به روز شما استفاده کرده باشند و پلی باشه برای پیشرفت
      این عزیزان، و از خدا میخواهم همیشه سایه شما رو سر خانواده تنیس روی میز باشد،
      اقا جمیل خسته نباشی همین که شب سرت رو میذاری وجدانت ارومه و بدون هیچ دست مزدی
      که داری دینت رو ادا میکنی برای ما یه دنیا ارزش داره، بازم میگم دست درد نکنه خدا ازت راضی باشه.

    8. jahanfar گفت:

      باسلام
      وسپاس فراوان ازهیات بسیار فعال پینگ پنگ استان کرمانشاه بخصوص زحمات دلسوزانه مردخستگی ناپذیر این عرصه جناب آقای ودودیان دست مریزاد.

    9. سیدمحسن گفت:

      سلام ای کاش از این کلاسها نه حتی اینقدر حرفه ای تر در شهرستانهای مثل گنبد کاووس از استان گلستان نیز برگزار میشد چون واقعا محروم از مربی هستیم اکثرا زاید باشه درجه سه شهری با پتانسیل بالا ولی محروم زمانیکه هنوز گلستان از مازندران تفکیک نشده بود گنبد کاووس جز مدعیان بود ولی حالا که کچکتر شده خبری از بازیکن نیست وهیچ کس هم پیگیر نیست .ای کاش فدراسیون به ای مشکلات هم رسیدگی و ریشه یابی کند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        اقا سید محسن
        با سلام
        احتراما،شما از این مربی ارزنده کشور دعوت کنید انشااله حتما تشریف خواهند آورد.
        باتشکر

    10. عبدالله مظفری گفت:

      با سلام

      در جواب جناب آقای ودودیان دبیر هیئت استان کرمانشاه

      بله اینجانب به مدت یک سال مسؤل هیئت شهرستان روانسر بودم و به شهادت همه پینک پنگی های استان کرمانشاه و همین سایت آقای علوی هیئت روانسر فعالترین هیئت استان کرمانشاه بوددر زمان مسؤل بودن من امااز سوی هیئت استان هیچگونه حمایت مالی یااز لحاظ توپ ؛ تور؛ راکت های ساده ؛و یا حتی میز هم نشد.

      شاید دوستان بگویند که علت حذف اینجانب از مسؤول هیئتی شهرستان چه بوده؟
      در پاسخ باید بگویم که بعد از مسابقات جام رمضان که به میزبانی شهر کرمانشاه برگذار شد و تیم روانسر مقام اول مسابقات را به خود اختصاص داد و پس از چند روز از طرف اداره ورزش و جوانان روانسر در اقدامی غیره منتظره و غیر قابل باور سالن اختصاصی هیئت را تخریب نمودند و آن را به هیئت کشتی تحویل دادندومیان بنده و رئیس اداره ورزش و جوانان درگیری لفظی پیش آمد و طی یک نامه به هییت استان اینجانب را از سمت مسؤل هیئت روانسر کنار گذاشتن و
      اما نکته جالب اینجا بود که هیئت استان کرمانشاه حتی یک تماس تلفنی هم با من نداشتن که جریان چه بوده و از چه قرار بوده و حکم رئیس هیئتی اینجانب را باطل نمودند.

      ضمنا الان هیئت شهرستان روانسر غیر فعال می باشد.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        باسلام
        احتراما،بنده نیز در ارتباط با فعال بودن هیت تنیس روی میز روانسر به رهبری جناب آقای عبدالله مظفری اذعان داشته و از جناب آقای مژگانی انتظار و تمنا داریم تا به هر شکل ممکن انسانهای دلسوزی همانند ایشان را به این سادگی از دست ندهند وپیگیر این ماجرا باشند.
        زنده باد آقای مظفری عزیز
        باتشکر

    11. زارعی گفت:

      با سلام.واقعا از زحمات هیات استان کرمانشاه قدردانی و تشکر می کنیم که اینقدر به فکر پیشرفت پینگ پنگ استان و به خصوص نونهالان و خردسالان هستند.


    تازه ترین اخبار