امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۶:۵۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59823
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بیست و سومین دوره از رقابتهای  بین المللی فجر در حالی برگزاری می شود که استان خوزستان دو نماینده در این رقابتها دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جام بین المللی بزرگسالان فجر در حالی برگزار می شود که استان خوزستان با دونماینده در این رقابتها حضور دارد.افشین نوروزی و زهرا علوی بازیکنان ملی پوش…

    Untitled

    بیست و سومین دوره از رقابتهای  بین المللی فجر در حالی برگزاری می شود که استان خوزستان دو نماینده در این رقابتها دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جام بین المللی بزرگسالان فجر در حالی برگزار می شود که استان خوزستان با دونماینده در این رقابتها حضور دارد.افشین نوروزی و زهرا علوی بازیکنان ملی پوش کشورمان هستند که به نمایندگی از استان خوزستان در این رقابتها حضور دارند.

    افشین نوروزی در بخش آقایان و زهرا علوی در بخش بانوان دو ملی پوش خوزستانی هستند که سلسله مراتب قهرمانی در تیمهای ملی را  از رده های پایه آغاز کرده اند.افشین نوروزی با کوله باری از تجربه بعنوان کاپیتان تیم ملی بزرگسالان در حال افتخار آفرینی بوده و زهرا علوی کاپیتان تیم ملی جوانان اولین دوره از حضور خود را در تیم ملی بزرگسالان تجربه میکند.

    گفتنی است برای حضور در رقابتهای انفرادی و دونفره جام فجر سایر بازیکنانی که در رده بندی های کشور حضور داشته اند میتوانند با پرداخت ورودی در این بخش حضور پیدا کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی و علوی تنها نمایندگان ملی پوش خوزستانی در جام فجر"
    تازه ترین اخبار