امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59828
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ورزش پتروشیمی مارون در حال توسعه وموفقیت

    logo

    acf665dec9022bd21b1c09204b2a0525309aee91409bc61eed2850cb58c0ecfc

    رضا حیاتی مشاور  فنی تیم  دسته برتری پتروشیمی مارون  در ارتبا ط با آخرین وضعیت این تیم گفت:سه نفر از بازیکنان  ملی پوش  تیم پتروشیمی مارون به اردوی  تدارکاتی  جام بین المللی فجر  دعوت شده اند.

    به نظر می رسد که تیم پتروشیمی مارون با توجه به اینکه اولین حضور  حرفه ای خود را در بحث تنیس روی میز  تجربه میکند  بسیار موفق عمل کرده است زیرا از چهار بازیکن این تیم سه نفر به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی فجر دعوت شده اند ضمن اینکه زهرا علوی  علاوه بر اینکه بازیکن بومی این تیم محسوب می شود ،عضو خانواده بزرگ پتروشیمی نیز می باشد.

    ندا شهسواری  ؛زهرا علوی ومنصوره رضایی  سه بازیکن از تیم دسته برتری پتروشیمی مارون هستند  که در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارند که بدون شک این یک افتخاربرای پتروشیمی مارون محسوب می شود.

    البته سعی داریم  بزودی  دونفر از بازیکنان بومی منطقه را نیز به لیست این تیم اضافه کنیم.

    حیاتی در ارتباط با برنامه ریزی  جهت  دور پایانی این مسابقات گفت:قصد داریم در صورت امکان تا قبل از برگزاری  دور نهایی این  رقابتها  یک اردوی آمادگی برای این تیم تدارک ببینیم .

    مشاور فنی تیم پتروشیمی مارون گفت:در دور رفت به دلیل اینکه اولین حضور حرفه ای خود را در این  مسابقات  تجربه میکردیم زیاد هماهنگ نبودیم اما رفته رفته  وضعیت تیم ما بهتر شد ضمن اینکه تیم مس کرمان یک بازیکن چینی را به خدمت گرفته بود.

    گفتنی است تیم دسته برتری  مارون با تاییدات  و پشتیبانی مدیریت محترم  این شرکت ومدیریت محترم اداری وخدمات اداری با همت و تلاش  فراوان مهندس بهرام جماره سرپرست کاردان این تیم  و آقای سید محمود هاشمی بعنوان رئیس ورزش  این شرکت  مجوز حضور در رقابتهای دسته برتر  بانوان کشور را صادر کرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حیاتی:سه نفر از تیم پتروشیمی مارون در جام بین المللی فجر حضوردارند"
    تازه ترین اخبار