امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۳:۲۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59958
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تیمی قهرمانی بزرگسالان تنیس روی میز استان کرمانشاه(آقایان) برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه با هدف بررسی و مقایسه توان تیمهای منتخب هر شهرستان و افزابش انگیزه بازیکنان و گسترش دوستیها و محبتها بین ورزشکاران شهرستانهای استان این مسابقات را به مدت دو روز(۲۵ و ۲۶/۱۰/۹۳)…

    DSCF0517

    مسابقات تیمی قهرمانی بزرگسالان تنیس روی میز استان کرمانشاه(آقایان) برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه با هدف بررسی و مقایسه توان تیمهای منتخب هر شهرستان و افزابش انگیزه بازیکنان و گسترش دوستیها و محبتها بین ورزشکاران شهرستانهای استان این مسابقات را به مدت دو روز(۲۵ و ۲۶/۱۰/۹۳) در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه با حضور ۸ شهرستان در غالب ۱۰ تیم برگزار نمود که در دور مقدماتی تیمها در دو گروه ۵ تیمی به صورت دوره ای رقابت نموده و دو تیم برتر هر گروه با صعود به مرحله نیمه نهائی به صورت ضربدری بازی خود را انجام داده و در نهایت تیمهای برنده به فینال مسابقات راه یافته و تیمهای بازنده به عنوان سوم مشترک رسیدند. نتایج نهایی پس از انجام ۲۳ بازی تیمی به شرح زیر می­باشد:

    تیم اول: کرمانشاه الف(بیژن آزمون، محمد ایوانی، خالد حیدری، آرش رشیدی) مربی و سرپرست: منصور سعدوند

    تیم دوم: جوانرود الف(کیوان رمضانی، مسلم منوچهری، عرفان رمضانی، کاوه عزیزیانی) سرپرست: احمد عزیزی

    تیم سوم مشترک:جوانرود ب(احمد عزیزی، سیروس رستمی، حمزه عزیزی، فاتح احمدی) سرپرست: احمد عزیزی 

    کرمانشاه ب( امیرحسین کنعانی،محمدطاها ودودیان،شهاب الدین کرم سیما،ایلیا جهان فر) مربی و سرپرست: منصور سعدوند

    پنجم مشترک: سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب

    هفتم مشترک: کنگاور و هرسین

    نهم مشترک: دالاهو و روانسر

    لازم به ذکر است این مسابقات به این شکل پس از چند دهه توقف با نظم و ترتیب بسیارخوبی برگزار و کلیه شرکت کنندگان و عوامل مسابقات به صرف شام مهمان هیأت تنیس روی میز  استان بودند و در روز دوم تصویربرداری مسابقات توسط عوامل گروه ورزش شبکه زاگرس انجام که متعاقباً در برنامه گزارش ورزشی پخش خواهد شد.

    در پایان طی مراسمی احکام، مدالها و جوایز نقدی توسط مسئولین هیأت استان و تنی چند از پیشکسوتان و آقای جمیل لطف اله نسبی مربی و مدرس ارزنده کشورمان به بازیکنان تیمهای اول تا سوم اهداء گردید و نیز به نمایندگی از جامعه داوران استان از طرف مسئول کمیته داوران جناب آقای نظری پور با اهداء هدیه ای از تلاشهای دبیر هیأت استان آقای ودودیان در برنامه ریزی و برگزاری مسابقات متعدد(۴۰ مورد در ۱۰ماهه امسال) تقدیر بعمل آمد.

     

      DSCF0475

      

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ تیمی در کرمانشاه برگزار شد"
    1. مسعود مظفری گفت:

      سلام
      ابتدا باید تشکر کنم از مسولین برگزاری این مسابقه که خیلی زحمت کشیدند برای برگزاری این مسابقات.
      اینجانب یکی از شرکت کنندگان تیم شهرستان روانسر در همین مسابقات بودم
      که دوستان بهم گفتنند که مسابقه هست و من هم باهاشون رفتم متاسفانه هیات روانسر در حال حاضر غیر فعال هست و بچه این شهرستان بدون هیچگونه تمرین ی در این مابقه شرکت کردند.
      مشکل اصلی هیات روانسر نداشتن رییس هیات ی دلسوز است که قبلا ما از داشتن چنین شخصی برخوردار بودیم که معلوم نبود بنا به چه دلایلی کنار رفتند و الان هم حتی به سالن هم نزدیک نمی شود.
      در حال حاضر شخصی بنام آقای محمد حسین مصطفایی رییس می باشند و البته به نظر من و کلیه پینگ پنگی های روانسر این هیئت غیر فعال شده است وقتی برای شرکت در مسابقه به خانه پینگ پنگ کرمانشاه مراجعه نمودیم و سایر تیمهای شرکت کننده را دیدم و تیم خودمان رو با آنها مقایسه کردم که هر کدام از تیمها داری سرپرست لباس یک دست و… بودند ولی تیم ما انگار که از یک روستای فلک زده وارد سالن شد حسابی خجالت کشیدم و وقتی با دوستان پیش مسول پینگ پنگ استان حاضر در سالن رفتیم ودر خواست کمک کردیم خود ایشون هم گفتند که شما رییس هیات و هیات غیر فعالی دارید و ما نمی توانیم به شما کمک کنیم و افسوس خوردم که شهرستان روانسر در زمان آقای عبدالله مظفری چگونه بود و الان چگونه هست.
      این حرفا رو نوشتم که شاید از این طریق بتوانم کمکی به پیشرفت و سرو سامان دادن دوباره به پینگ پنگ این شهر کمک کنم البته که اگر این حرفا به گوش مسولین اداره ورزش و جوانان و هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه برد.
      باتشکر از شما

    2. samaneh گفت:

      سلام تو شهرستان ماهم همچین وضعی بود شایدم بدتر چون ما حتی سالن تمرین مجزا و ساعت تمرینی که مربوط به تمرین خانها باشه نداشتیم .تا اینکه من تصمیم گرفتم که کارت بگیرم و روزی که کارم و برای احیا پینگ پنگ بعد از ۱۰ سال غیر فعال بودن گرفتم هفته ای یک ساعت توانستم ساعت بگیرم با ۲ تا بازیکن.بدون هیچ گونه امکاناتی.تا اینکه با پیگیری فراوان و حتی با هزینه شخصی خودم و خانواده بچه ها.الان یکی از فعالترین هیات های استان هستیم دو مرتبه بچه های نونهالمون به مسابقات آزاد کشوری راه پیدا کردن.توی مسابقات لیگ استانی شرکت می کنیم،و حدود ۵۰ بازیکن در مجموع کل گروه سنی داریم…..
      در آخر اینکه تا شما خودتون حرکت نکنید مسئولین حمایت نمیکنن من بعد از ۳ سال دوندگی نتیجه گرفتم.از شما حرکت اول از خدا و بعد از مسئولین برکت

    3. عبدالله مظفری گفت:

      * بنام الله *
      / با عرض سلام خدمت دوستان
      من هم به نوبه خودم از برگزار کنندگان این مسابقه تشکر می کنم و به همه آنها خدا قوت می گویم خصوصا آقای ودودیان.

      باید خدا را هزار مرتبه شکر کنیم که بچه های روانسر هم حضور داشتن.
      البته باید بگویم که در شهرستان روانسر افراد فراوانی به رشته تنیس روی میز علاقه مند هستند که باید با مدیریت هوشمندانه این گونه افراد را به طرف این رشته ورزشی سوق داد که باعث رونق این رشته و همچنین بدست آوردن حمایت های مالی برای این هیئت ورزشی شد.

      در جواب دوستان بالا باید بگویم :

      ۱) آقای مسعود مظفری دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه و عضو تیم تنیس روی میز این دانشکاه می باشند و از ورزشکاران با اخلاق شهرستان روانسر هستند که با این حرف هاشون این حقیر را مورد لطف خویش قرار دادن و اکر گوش شنوا باشد انشاالله این حرفها و نظرات شما ها باعث رونق دوباره این رشته مظلوم در شهرستان روانسر خواهد شد.
      در مورد کنار رفتن اینجانب دلیل خاصی نبود جزاینکه فعالیت زیادی داشتیم.
      در مورد اینکه چرا به سالن نمیام باید بگویم: که چند ماه پیش جهت انجام یک سری تمرینات به سالن و اداره ورزش و جوانان مراجعه نمودم که با بی مهری دوستان مواجه شدم و حتی سالن رو در اختیارم قرار ندادن و انگار با یک غریبه که اصلا از این ورزش هیچی نمی داند برخورد کردند.

      ۲) سرکار خانم سمانه
      بله شما راست میگویداز ما حرکت و اول از خدا و بعد از مسئولین برکت.اینجانب که قبلا مسؤل هیئت شهرستان روانسر بودم این کار را انجام دادم و نتیجه کار هم شد یک سالن اختصاصی تنیس روی میز به ابعاد ۱۰*۱۸ متر و فعالیت هیئت در دو بخش آقایان و بانوان آن هم در هفت تایم ( چهار تایم آقایان و سه تایم بانوان )که جمعا ۹۰ الی ۱۰۰ نفر در تایم های مختلف در سالن حضور داشتند که با ندانم کاری مسؤلین الان هیئت روانسر غیر فعال هست.

      ** ضمنا جهت تأیید گفته های اینجانب می توانید استعلام بگیرید.

      ولی الان چند نفر؟ صفر

    4. عبدالله مظفری گفت:

      با سلام
      کسب مقام های دوم و سوم این مسابقات توسط تیم جوانرود را به بازیکنان و هیئت تنیس روی میز شهرستان جوانرود تبریک می گویم.

      ضمنا از جناب آقای علوی بزرگوار تشکر می نمایم که با اطلاع رسانی کامل و شفاف جهت ارتقاءو پیشرفت این رشته مظلوم تلاش می نمایند.

    5. samaneh گفت:

      باسلام آقای مظفری کاملا درک می کنم صحبت های شما را.از این که این رشته ورزشی در همه جا مورد به مهری مسئولین شکی توش نیست.من تموم تلاشم و میکنم که بازیکنان و طوری تربیت کنم و روی سنین پایه بیشتر تاکید داشته باشم.که در صورتی که هیات دچار مشکل واختلاف شد و فعالیتش کم شد خود بازیکنان با علاقه و پشتکارشون و دلسوزی سر کار را از جاهای ممکن بگیرن.نیازی به استعلام به صحت گفته های شما نیست مسلما درست.
      من اهل استان فارسم فقط خواستم همدردی کنم که ما هم همین وضعیت رو داشتیم.انشاالله که مشکلاتتون به زودی حل بشه و شاهد اخبار موفقیتهاتون در این سایت باشیم

    6. مسعود مظفری گفت:

      سلام
      ابتدا ازآقای مظفری تشکر میکنم بخاطر پاسخ واضح ودقیق ایشان نسبت به نظر من و باید بگویم که کار اداره ورزش و جوانان و هیات روانسر بخاطر در اختیار قرار ندادن سالن به رییس هیات قبلی غیر قابل قبول و کار ی زشت و ناپسند بوده و ایشان حق دارند که نزدیک سالن نشوند و ازدور کار دوستان را نظاره گر باشدو در تایید سخنان ایشان نسبت به آمار و تایم های سالن کاملا حق با ایشان می باشد چونکه همه پینگ پنگی های روانسر به این آمار و فعالیت فوق العاده ایشان در آن مدت کم واقفند و نیازی به گرفتن استعلام نیست چونکه کاملا راست میگویند.
      البته باید این انتظار را از دوستان داشت که چنین افرادی را از خود دور کنند چونکه به نظر آنها این افراد باعث اذیت می شوند و درخواست های بحق و بجای زیادی دارند و شکر خدا الان باتوجه به عوض شدن رییس اداره ورزش و جوانان روانسر از هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه و اداره ورزش روانسر تقاضامندیم با عوض نمودن رییس فعلی هیات روانسر و انتخاب دوباره آقای مظفری و یا هر شخص دلسوز دیگری مانند ایشان به داد پینگ پنگ این شهرستان برسند و ودر پایان از مدیریت سایت که نظرات من را در سایت منتشر کرده اند نهایت تشکر و سپاس را دارم.

    7. عبدالله مظفری گفت:

      بنام خدا
      با سلام خدمت دوستان
      جناب آقای مسعود مظفری این حرف ها و نگرانی ها فقط شامل من و شما نمی شود بلکه شامل سایر دوستان در شهرستان روانسر نیز می شود و باید بعرض شما و سایر دوستان یرسانم که این دوران هم یک روزی یه پایان خواهد رسید و ظلم در حق این رشته ورزشی هم در روانسر به پایان خواهد رسید همچنان که ظلم در هیچ جای پایدار نیست.
      انشاالله مسؤلبن هیئت استان نیز به فکر چاره ای باشند… ؟

      با تشکر.


    تازه ترین اخبار