امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ | کد خبر : 59968
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن مسابقات تیمی بیست و سومین دوره از رقابتهای فجر تیمهای مردان ایران برسکوی قهرمانی ایستادند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با برگزاری مسابقات تیمی جام فجر تیمهای مردان ایران برسکوی قهرمانی و نائب قهرمانی ایستادند. در دیدار فینال مردان تیم ایران(B) (A) برابر یکدیگر قرار گرفتند و این تیم (A) ایران…

    با پایان یافتن مسابقات تیمی بیست و سومین دوره از رقابتهای فجر تیمهای مردان ایران برسکوی قهرمانی ایستادند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با برگزاری مسابقات تیمی جام فجر تیمهای مردان ایران برسکوی قهرمانی و نائب قهرمانی ایستادند.

    در دیدار فینال مردان تیم ایران(B) (A) برابر یکدیگر قرار گرفتند و این تیم (A) ایران بود که موفق شد با نتیجه ۳بر۱ به پیروزی برسد.

    در دیدار اول این مسابقه نوشاد عالمیان برابر محمد فرقدانی قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۳بر۲ به برتری رسید.دیدار دوم بین نیما عالمیان و مهران احدی برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۳بر۱ به سود عالمیان به پایان رسید.بازی سوم بین افشی نوروزی و پوریا عمرانی برگزار گردید که این مسابقه با نتیجه ۳بر۲ به سود عمرانی به پایان رسید .دیدار چهارم بین نوشاد عالمیان و مهران احدی برگزار گردید که در این دیدار حساس با وجودی که احدی با نتیجه ۲بر۱ از نوشادعالمیان پیش افتاده بوداما در نهایت با این عالمیان بود که با نتیجه ۳بر۲ پیروز گردید.

    تیمهای کره جنوبی و تیم جوانان ایران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

    در بخش بانوان نیز دیدار فینال بین تیمهای روسیه و بلاروس برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳برصفر به سود تیم بلاروس به پایان رسید وروسیه دوم شد.

    تیمهای ملی قزاقستان و ایران ب مشترکا سوم شدند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ جام فجر۲۳/پایان رقابتهای تیمی با قهرمانی مردان ایران"
    تازه ترین اخبار