امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۰۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 60288
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت​های تنیس‌روی‌میز باشگاه​های خوزستان و مسابقات دور رفت لیگ برتر استان در بخش بانوان برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: مسابقات باشگاه​های نونهالان و نوجوانان استان نهم بهمن​ماه در اهواز برگزار شد و طی آن تیم پالایشگاه آبادان در جایگاه اول قرار گرفت، ملی​حفاری دوم…

    رقابت​های تنیس‌روی‌میز باشگاه​های خوزستان و مسابقات دور رفت لیگ برتر استان در بخش بانوان برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: مسابقات باشگاه​های نونهالان و نوجوانان استان نهم بهمن​ماه در اهواز برگزار شد و طی آن تیم پالایشگاه آبادان در جایگاه اول قرار گرفت، ملی​حفاری دوم شد و باشگاه بهاران اهواز و باشگاه انقلاب اهواز عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

    وی بیان‌کرد: این رقابت​ها در سطح خوبی برگزار شد و واقعا تنیسورهای نونهال بسیار قوی و خوب کار کردند.

    نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز در ادامه با اشاره به برگزاری دور رفت مسابقات لیگ برتر بانوان استان، گفت: این رقابت‌ها دهم بهمن​ماه به میزبانی اهواز برگزار شد و در پایان ملی​حفاری اول شد، پالایشگاه آبادان در مکان دوم قرار گرفت و جایگاه سوم مشترک به باشگاه‌های بهاران اهواز و انقلاب اهواز رسید.

    وی با بیان ‌این‌که تنیسورهای خوزستانی رشد کرده​اند، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه خیلی از باشگاه​ها مانند پتروشیمی و مناطق نفت​خیز جنوب در این مسابقات شرکت نکردند که این جای تاسف دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ باشگاه​های نونهالان ونوجوانان خوزستان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار