امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 60310
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تصمیمی جدید از غیر پینگ پنگیها که باید در کتاب گینس ثبت گردد

    باوجودی که دوران فدراسیون فعلی به پایان رسیده وهمه افکار عمومی بی صبرانه منتظر معرفی سرپرست از جانب وزارت ورزش و جوانان می باشند تصمیمات غیر قانونی در این مجموعه همچنان ادامه دارد.

    فداسیون نشینان طی تصمیمی کاملا غیر قانونی و غیر کارشناسی رده های سنی نوجوانان و جوانان دختر را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی از یکدیگر جدا کرده اند.

    جدا سازی دختران نوجوان و جوان برای حضور در مسابقات رده بندی و انتخابی کاملا غیر قانونی و غیر کارشناسی ودرراستای بده بستانهای درون فدراسیونی به وابستگان وکسانی که به غیر پینگیها خوش خدمتی کرده اند صورت می پذیرد.

    این جدا سازی که صرفا در بخش بانوان مظلوم صورت گرفته کاملا هدف دار وبرای انتخاب شدن برخی بازیکنان خاص که به جبهه منفعت طلبها  وکسانی که بارها بصورت غیر قانونی ودر اوج ناعدالتی انتصاب شده اندت صورت می پذیرد.

    تنها بهانه برای این عملکرد غیر قانونی برگزاری این مسابقات در یک زمان عنوان شده بود که در حال حاضر زمان این مسابقات دستخوش تغییراتی گردیده است.

    سوال این است که اگر چنین تصمیمی قانونی است چرا و به چه علت درحوزه نوجوانان وجوانان پسر انجام نشده است؟

    این عملکرد فدراسیون یک تصمیم نادر در دنیای تنیس روی میز محسوب شده وباید در کتاب گینس به نام غیر پینگ پنگیها به ثبت برسد.

    بزودی و در زمان مناسب بصورت مستقیم تر پرده از چهره کسانی که بخاطر انتصابات ظالمانه فرزندانشان عدالت واخلاق ودرنهایت مردانگی را زیر سوال برده اند مطالب بسیار مهمتری اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عملکردی عجیب وغیر قانونی از فدراسیون پینگ پنگ!!!"
    1. مدیر سایت گفت:

      قابل توجه نائب رئیس بانوان:تاکنون سعی کرده ایم که به احترام اینکه حدود سی سال پیش در این رشته فعالیت داشته اید وبه کسوت شما بصورت مستقیم به شما اشاره ای نکنیم اما هرچه زمان میگذرد نمی شود از فرمایشی بودن وناتوانی در تصمیم گیریهای مسئولیت نائب رئیس وهرج و مرج در این حوزه مظلوم ،سوگولی پروری ، نخبه کشی،انتصابات کیلویی و نفرین شده ,….بگذریم.خیلی زشت است تصور شود یک پیش کسوت قدیمی که زمانی اهل این خانواده بوده چشم و گوش بسته مطیع کسی شده که از این رشته هیچ شناختی نداشته و ریشه آن را خشکانده است.(بزودی در باره گزارش شما به خانم شهریان که در آن اخبار سراسرغیرواقعی گزارش شده اشاره وبرای افکار عمومی اطلاع رسانی خواهیم نمود.)
      خانم نائب رئیس اگر آقایان حق عبور از چند کیلومتری سالن مسابقات بانوان را ندارند چرا باید اینگونه تصمیمات توسط آنان گرفته شود؟در این شرایط واوضاع حیف نیست که آن خورده سابقه پینگ پنگی هم زیر سوال برود وتاابد در تاریخ این رشته ثبت و ضبط گردد؟؟؟
      ممکن است مدعی این باشید که برای کمک به پینگ پنگ بانوان وارد این عرصه شده اید !!!بهتر نیست برای روشن تر شدن وضعیت فعلی خود یک نظر سنجی قانونی از دختران مظلوم انجام دهید تا ابعاد گسترده تری از خروجی این موضوع نتیجه گیری شود؟

    2. نام محفوظ گفت:

      قابل توجه تمام پینگ پنگ ها تصمیمات معلوم از کجا آب می خوره همه می دانند که این آقا منافع بازیکنان استانش در نظر گرفته بعنوان مثال بازیکن استانش در ترکیب تیم الف ایران در جام فجر بود و بازیکن مثل خانم صامت باید در تیم ب ایران بازی کند این بازیکنها در ترکیب تیم ایران بازی می کردند بعنوان جوان گرایی دو نفرشان دسته یک بزرگسالان ایران هم نیستند یک شون وابسته به سرمربی تیم ملی ایران آقایان ایران است و دیگری وابسته به رییس کمیته داورن ایران است وبه نظر من تمام بدبختی ها و مشکلات پینگ پنگ این آقا است حالا این یکی به فکر بازیکنان تمام استانش می باشد اما اون یکی سربازیکنان ملی پوش استانش را مثل آب خوردن بخاطر دخترش زیر آب کرده و میکند.بدبختی تنیس روی میز ایران پایان ندارد.


    تازه ترین اخبار