امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۳۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 60358
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تیم هیوندای محیط پور بر سکوی نخست مسابقات جام فولاد آلیاژی ایستاد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز باشگاهی شهرستان یزد جام فولاد آلیاژی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم هیوندای محیط پور پایان یافت. این مسابقات با حضور تیمهای فولاد آلیاژی ،هیوندای محیط پور…

    3

     

    تیم هیوندای محیط پور بر سکوی نخست مسابقات جام فولاد آلیاژی ایستاد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز باشگاهی شهرستان یزد جام فولاد آلیاژی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم هیوندای محیط پور پایان یافت.
    این مسابقات با حضور تیمهای فولاد آلیاژی ،هیوندای محیط پور ،نیک بسپار ۱ ،دندانسازی فرقانی ، پترو پلی استر،کرشمه قلم ۱ ،دفتر پیشخوان سجودی ،نسیم سحر،عمران توسعه شهری اترک ، نیک بسپار ۲ ، داروخانه شبانه روزی دکتر موسوی پور ،کمیسیون هماهنگی بانکهای استان یزد ، ترمه سحر، سورنا وکرشمه قلم ۲ در محل سالن جوان دانشگاه پیراپزشکی یزد برگزار شد.

    دور اول این بازیها در چهار گروه ۳ و۴ تیمی به صورت دوره ای انجام شد و تیمهای فولاد آلیاژی و نسیم سحر از گروه ۱ ، تیمهای هیوندای محیط پور و کرشمه قلم ۱ از گروه ۲ ، دندانسازی فرقانی و داروخانه دکتر موسوی پور از گروه ۳ ، تیمهای نیک بسپار ۱ و پترو پلی استر از گروه ۴ به دور نهایی راه یافتند .

    2
    در بازیهای دور نهایی که به صورت حذفی آسیایی انجام شد در نهایت تیم هیوندای محیط پور با سرپرستی محسن محیط پور و با راکت به دستان افشین نوروزی از تیم ملی ، و حسن غدیری ،حمیدرضا حجت و احسان دشتی با اقتدار قهرمان این مسابقات شد.
    تیم نیک بسپار یک با سرپرستی محمد شهوازیان و با بازیکنان نوشاد عالمیان از تیم ملی ، مهدی خوش خبر و سید امین سید حسنی دوم شد.

    1
    تیم فولاد آلیاژی یزد با سرپرستی سید عباس مدرسی و با ورزشکاران محمود ریزبند بازیکن خوب کشور ، مصطفی نورمحمد زاد ومهدی مضطر زاده به مقام سومی بسنده کرد.
    سرداور این مسابقات حسین کبود سازداور بین المللی و خوب یزدی بود.
    لازم به ذکر است این مسابقات در بخش بانوان نیز نتایج زیر به دست آمد:
    بزرگسالان
    تیم نخست: فولاد آلیاژی
    تیم دوم: شهرداری یزد
    تیم سوم: نفت

    نونهالان
    تیم نخست: کرشمه قلم
    تیم دوم: دفتر پیشخوان سجودی
    تیم سوم: نفت

    4

    در پایان این رقابت ها و در مراسمی با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، ابوالفضل کشفی رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد و جمعی از پیشکسوتان و عموم مردم از تیم های برتر در دو بخش آقایان و بانوان تجلیل به عمل آمد.

    از نکات بارز این دوره از مسابقات قدردانی از آقای خالو شمس راکت به دستان قدیمی تنیس روی میز یزد با اهدای گل بود که مدتهاست با بیماری سختی دست به گریبان است. همچنین از آقای علی خواص دیگر پیشکوست این عرصه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    ارسال کننده :سامان سجودی
    روابط عمومی هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور افشین نوروزی و نوشاد عالمیان در جام فجر یزد"
    تازه ترین اخبار