امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۰۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 60389
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق خبرهای دریافتی از برخی منابع احتمال انتصابی دیگر در ارتباط با یکی از وابستگان جناب رئیس که سابقه ای طولانی در این امر داشته وجود دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طبق اخبار دریافتی از برخی منابع از چند روزگذشته اعمال نفوذهایی در ارتباط با انتصاب یکی از وابستگان جناب رئیس برای طرح…

    طبق خبرهای دریافتی از برخی منابع احتمال انتصابی دیگر در ارتباط با یکی از وابستگان جناب رئیس که سابقه ای طولانی در این امر داشته وجود دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،طبق اخبار دریافتی از برخی منابع از چند روزگذشته اعمال نفوذهایی در ارتباط با انتصاب یکی از وابستگان جناب رئیس برای طرح HOPES به گوش رسیده که البته برای تایید نهایی این مهم باید منتظر نتیجه اعلام شده از طرف دست اندرکاران بود.

     منبع خبری که نخواست نامش فاش شود  افزود:برای انتصاب یکی از وابستگان فدراسیون از مدتها قبل با هماهنگی یکی از طرفداران غیر پینگ پنگیها ودوتابعیتها برنامه ریزی شده است .

    متاسفانه در کارنامه سیاه برخی افرادکه وزنی در این رشته نداشته اندانتصابات و حق خوری و بی عدالتی موج می زند.

    البته دامنه این انتصابات در روزهای پایانی فدراسیون به اینجا ختم نمی شود بلکه طبق یک برنامه ریزی مضحک ومسخره همین امر در بخش دختران جوان نیز در حال جریان است که بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هشداردرباره انتصاب یکی از وابستگان فدراسیون در طرح HOPES"
    تازه ترین اخبار