امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 60735
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جدول مسابقات

    مسابقات آزاد و ورده بندی جوانان پسر به میزبانی گرگان با شناخت نفرات راه یافته به دسته برتر به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات آزاد و رده بندی  جوانان پسر به میزبانی گرگان وبا سرداوری علیرضا حجازیان با شناخت نفرات راه یافته به دسته برتر جوانان به کار خود پایان داد.

    در پایان این مسابقات شش نفر به دسته برتر جوانان راه یافتند که  ترکیب استانی  آن شامل چهار بازیکن از تهران و یک بازیکن از اصفهان ویک بازیکن از مازندران می باشد.

    نتایج نهایی این مسابقات:

    ۱-امین احمدیان(تهران)

    ۲-عرفان قرآنی(تهران)

    ۳-امیر حسین رزاق نیا(مازندران)

    ۴-امید بهرامی(تهران)

    ۵-احسان شفره(تهران)

    ۶- سید هادی مجیدی(اصفهان)

    این شش نفر باید فردا به همراه آرمان حاجی ئی، متین حیدری، مهرداد دهستانی،  امیرحسین هدایی، محمدحسین بشیری، محمد جواد باباجانیان و مهدی خوش خبر ، مرتضی رضایی، در مسابقات دسته برتر به مصاف هم رفته تا هشت نفر نهایی این مسابقات مشخص شوند.

    8964587b0a69cd45fa75fc410b6265adbb859ff62529e52074cbaa09724b2bf9

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات آزاد و رده بندی جوانان پسر در گرگان"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما، یک نسل دیگر از جوانان شایسته تیم ملی سوخت شده در حالیکه میتوانستند آینده داران این رشته باشند وجایگزین صددرصدی بجای ملی پوشان بزرگسال فعلی که با ندانم کاری وعدم مدیریت از گردنه این رشته(بزرگسالان) بصورت قطعی محو شدند.
      آقایی که حواسش را جمع نکرد و غرق غیر پینگ پنگیها شد وبا برگزاری اردوهای بی خاصیت و بدون خروجی چند روزه وبلافاصله مصاحبه و قول مقام آوری و درخشش و….
      البته در این بین مربیان و خانواده ها بخاطر تعامل زودگذر وخصوصا سکوت خود در این باره مقصران اصلی به شمار می آیند!!!مدتها قبل این روز را برای آینده سازان این رشته پیش بینی و حتی هزینه این حق گوئیها را از طریق فرزندم پرداخت نمودم اما کو گوش شنوا!
      زنده باد منفعت طلبی زنده باد رزمه سازی و زنده باد سفرهای باد آورده.
      حالا حتما جناب مربی محترم باز هم قصد دارد اردوی چند روزه طبق روال قبل برگزار کرده و داستانهای قدیمی را برای افکار عمومی تکرار نماید!!!

      مصیبت آنجاست که واژه مقدس مربی لوس شده است.مربیان بازیکن ساز باید خارج از گود باشند ومربیانی که در هیچ کدام از رده بندیها حتی یک بازیکن از استانشان وجود ندارد باید مدعی مربیگری باشند …والبته همه افکار عمومی نتیجه این مربیان را بخوبی مشاهده نموده واین فجایع هرگز از تاریخ این رشته پاک نخواهد شد.

      البته برخی افراد نشان دادند که تا زمانی که تعریف و تجید میشوند وعیبها و نقصهای آنان بازگو ویا سرپروش گذاشته می شود با تو هستند اما همینکه انتقاد برحقی به آنان می شود شان و منزلت خود و صاحب کار خود را در نظر نگرفته وبعنوان یک نوچه در خدمت سلطان منفعت طلبی پادشاه انتصابات در می آیند.
      این سایت یک سایت مردمی و غیر وابسته وپربیننده و فراگیر است وجایی برای مانور منفعت طلبان بی درد و رزومه سازان بی فن نیست .جایگاه این افراد همان میزبانی است که هویت خود را نشان دادند.

      باتشکر

    2. آرتین گفت:

      اگه میشه جدول ۱تا۳۲ را هم بذارید.تورو خدا خیلی مهمه

    3. محمد گفت:

      بقیه ی جدول ها رو هم لطفا قرار بدید با تشکر

    4. حسین عالمی گفت:

      سلام. تبریک به بچه های تهران. باریکلا به امین و عرفان و امید و احسان

    5. محمد نيك خواه گفت:

      عرض خسته نباشید دارم به هیات تنیس روی میز گرگان و دوست خوبم حسین لیاقی

    6. [موسوی گفت:

      با سلام و تبریک به بچه های مازندران اقایان محمد جواد باباجانیان و جوان سالار امیر حسین رزاق نیاکه انشالله در مرحله بعدی خوش بدرخشن وبرترین ها باشند.
      جا دارد از مربیان زحمتکش شان اقایان رضا وفائی راد و اقای رزاق نیا قدر دانی گردد.


    تازه ترین اخبار