امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | کد خبر : 60742
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک پینگ باز ایرانی داوطلب اعزام بدون بازگشت به کره مریخ شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برای انتخاب زندگی در کره مریخ تاکنون دویست هزار نفر ثبت نام کرده اند که نام سه ایرانی در بین صد نفر برتر این کاندیداها به چشم می خورد. صادق مدرسی که ۳۰ سال سن دارد در…

    437713_506

    یک پینگ باز ایرانی داوطلب اعزام بدون بازگشت به کره مریخ شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برای انتخاب زندگی در کره مریخ تاکنون دویست هزار نفر ثبت نام کرده اند که نام سه ایرانی در بین صد نفر برتر این کاندیداها به چشم می خورد.

    صادق مدرسی که ۳۰ سال سن دارد در زیست شناسی تحصیل کرده و به طور حرفه ای تنیس روی میز بازی می کند.

    این پینگ پنگ باز ایرانی معتقد است که هر کس باید علائق خود را دنبال کند و انسان قدرت خود را به عنوان موجودی که می تواند به اهداف متعالی دست پیدا کند نشان داده است.

    سعید قندهاری والهه نوری دو ایرانی داوطلب دیگر اعزام به کره مریخ هستند.

    برای انتخاب این افراد، دکتر نوربرت کرافت مسئول پزشکی مارس وان با داوطلبان از طریق اینترنت مصاحبه کرده و آگاهی آنها از خطرات پیش‌ِ رو، روحیه جمعی و انگیزه آنان ارزیابی کرده است. افراد منتخب هر کدام در ویدئویی کوتاه به معرفی خود و انگیزه‌هایشان پرداخته‌اند.
    از بین این صد نفر در مرحله بعد ۴۰ نفر و در نهایت ۲۴ نفر برای سفر نهایی به مریخ انتخاب خواهند شد. از سال ۲۰۲۵ هر دو سال یکبار یک گروه چهار نفره به مریخ اعزام خواهند شد.

    طبق برنامه‌ای که پروژه مارس وان اعلام کرده، آموزش و تمرین این فضانوردان امسال آغاز خواهد شد و تا سال ۲۰۲۴ طول خواهد کشید.
    گفتنی است مریخ ۲۳۰ میلیون کیلومتر با زمین فاصله دارد و سفر به آن هفت تا هشت ماه طول می کشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ باز ایرانی داوطلب اعزام به کره مریخ شد!"
    1. ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ضمن ارزوی موفقیت برای این عزیز.انشاالله با رفتن ایشان به کره مریخ تنیس روی میز با کار فرهنگی مناسب از پایه و بصورت اساسی نیز پی گیری شود .
      خوشبختانه ایشان طبق گفته حرفه ای هستند .پس می توانند بنیان گذار خوبی در این رشته بوده و با اعمال مدیریت لازم مدینه ای فاضله را در این ورزش که ارزوی دیرینه ما در ایران بوده و متاسفانه هنوز عملی نشده را بلکه در کره مریخ به سر انجام مقصود برسانند.البته پس از تبدیل به فعل این مهم حفظ ان نیز لازم و ضروری است.باید شایسته گان ادامه راه را داشته باشند.ارتباطات و نور چشمی بازی وجود نداشته و منافع اشخاص مد نظر نباشد.
      عقده ها با گرفتن مسئولیتی نا چیز در کنفدراسیون غرب مریخ توسط افرادی تهی و بی اصالت باعث نابودی نشوند و مسئول ترمینال رانندگان رئیس فدراسیون ایران کره مریخ نشود.از نظر روانی نیز مسئولین بررسی شوند که با روان اینده سازان ایران کره مریخ بازی نشود.دولت کره مریخ بایستی امکانات کامل را برای ورزش هزینه کند که فدراسیونها دکه معاملات نشده و فرهنگی باقی بمانند و بعضا بازیکنانی زمین مسکونی خود را برای اعزام به خارج نفروشد و پس از ان یک عمر طلب کار این رشته باشد.بزرگترها را و قهرمانان را با توجه به میزان شعورشان احترام گذاشته تا برای اینده این رشته دلسوزی کنند نه ادعای مالکیت خانوادگی و……داد و ستد و فرزند فلان شخص بودن جایگزین شایسته سالاری نشود و معیار اندازه گیری افراد در اعمال خوب و بدشان باشد نه حمایت هایی که باعث می شوند فرد حمایت شده از ان مقام و حق و حقوق مردم جهت ادای دینش برای ماندن در مسئولیت هزینه کند و باعپ نابودی در ورزش باشد.

      اقای مدرس شوخی کردیم انشاالله موفق باشی.با تشکر ترکان.


    تازه ترین اخبار