امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6076
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز استان یزد از میزبانی مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته سه کشور در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراز  منطقه یزد، عزیزا… سیفی در جمع اصحاب رسانه تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی دسته سه کشور با حضور ۱۰۰ پینگ‌پنگ باز برتر سراسر…

    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد از میزبانی مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته سه کشور در این استان خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراز  منطقه یزد، عزیزا… سیفی در جمع اصحاب رسانه تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی دسته سه کشور با حضور ۱۰۰ پینگ‌پنگ باز برتر سراسر کشور از فردا سیزدهم مهرماه به مدت سه روز در سالن ورزشی شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.
    وی افزود: این مسابقات در بخش آزاد با حضور ۹۶ بازیکن برگزار خواهد شد و ۹ نفر برتر این بازی‌ها به همراه ۷ نفری که از سال گذشته در دسته سه حضور دارند، در یک گروه ۱۶ نفری مسابقات خود را به صورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد و در پایان هفت نفر برتر به مسابقات دسته ۲ بزرگسالان کشور صعود خواهند کرد.
    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد این مسابقات را فرصت بسیار خوبی برای پینگ‌پنگ بازان برتر استان برای راهیابی به جدول رده‌بندی بازیکنان کشور دانست و گفت: سهمیه بازیکنان استان برای شرکت در این مسابقات ۶ نفر متشکل از امیر محمد صادقی، حسن غدیری، ایمان میرحسینی، صالح ایمانی، مصطفی نورمحمدزاده و حمیدرضا حجت می‌باشد.
    وی خاطرنشان کرد: میزبانی این مسابقات قطعاً در پیشرفت این رشته ورزشی در استان تاثیر بسزایی خواهد داشت و رقابت بازیکنان استان در این مسابقات منجر به افزایش سطح فنی این ورزشکاران و به تبع تنیس روی میز استان می‌شود.
    سیفی جایگاه تنیس روی میز استان در سطح ملی و بین المللی را مناسب ندانست و اظهار نمود: استان یزد به لحاظ وجود مربیان با استعداد و داوران ملی و حتی بین‌المللی از ظرفیت بالایی در این رشته ورزشی برخوردار است ولی متاسفانه تاکنون به خوبی از این پتانسیل‌ها بهره ‌گرفته نشده است.
    وی افزود: خوشبختانه حرکت خوبی در زمینه تنیس روی میز در استان آغاز شده و هیات بر توسعه‌ی این ورزش از رده‌ی پایه تاکید دارد و در همین راستا نیز فعالیت‌های خوبی در رده‌‌ی نونهالان صورت گرفته است.
    وی در پایان یادآور شد: ورزش تنیس روی میز براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سطح جهان پس از فوتبال، پرطرفدارترین و مورد استقبال‌ترین رشته‌ی ورزشی بشمار می‌رود و مهمترین علت آن وجود ویژگی‌هایی همچون ارزان بودن، امکان فعالیت برای تمامی رده‌های سنی، پرنشاط و جذاب بودن این ورزش، قابلیت انجام این ورزش در هر مکان و عدم اشغال فضای زیاد، برخورداری از امنیت نسبی بالاتر در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی و … است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیات استان یزد:این میزبانی تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزشکاران استان دارد"
    1. amidi گفت:

      با سلام.یزد همواره میزبان خوبی بوده ومسئولان هیات تلاش کرده اند در این رابطه سنگ تمام بگذارند.بنده به نوبه خودم از این عزیزان تشکر و قدر دانی میکنم.استحضار دارید اخیرا مسابقات کاپ اسیا در شهر چانگ شای چین برگزار گردید این شهر با جمعیتی در حدود ۱ میلیون نفر جزو شهرهای پینگ پنگی چین نیست.دلیل برگزاری مسابقات به این مهمی در این شهر دیدو سیاست فدراسیون چین برای توسعه وهمگانی کردن این رشته در این شهر است.مسلما برگزاری مسابقات کلاسها و اردوهای ورزشی در یک منطقه میتواند کمک موثری به نهادینه کردن ان رشته نماید


    تازه ترین اخبار