امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۶:۵۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 60773
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آیا این مصاحبه جناب وزیردر سایت فدراسیون تنیس روی میز انعکاس خواهد یافت یا؟؟؟؟!!!

    آیا این مصاحبه جناب وزیردر سایت فدراسیون تنیس روی میز انعکاس خواهد یافت یا؟؟؟؟!!!

    وزیر ورزش و جوانان گفت: استقبال از بخش خصوصی به منزله حمایت از سرمایه داران برای کسب مسئولیت ها در عرصه ورزش نیست چرا که معتقدیم ورزش باید به صاحب نظران سپرده شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور وبه نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کرج، با بیان اینکه ورزش کشور با چالش هایی به لحاظ بودجه و اعتبارات مواجه است، گفت: از سرمایه های بخش خصوصی برای توسعه این بخش استقبال می کنیم.

    وی ادامه داد: استقبال از بخش خصوصی به منزله حمایت از سرمایه داران برای کسب مسئولیت ها در عرصه ورزش نیست چرا که معتقدیم ورزش باید به صاحب نظران سپرده شود. البته از تجارب بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری و هیئت رییسه فدراسیون ها استفاده می کنیم.

    دکتر گودرزی تاکید کرد: هرچند از بخش خصوصی در امر ورزش استقبال می کنیم اما اجازه نمی دهیم به بهانه سرمایه ، ریاست فدراسیون ها به افراد غیر ورزشی واگذار شود.

    وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ورزش بانوان در کشور مغفول مانده است ، گفت : به علت محدودیت منابع مالی و اعتباری، امکان احداث مکان های مجزا برای ورزش بانوان در وضعیت کنونی وجود ندارد.

    دکتر گودرزی با تاکید بر این که باید بیش از پیش به ورزش بانوان توجه کرد،افزود: امکانات موجود باید به صورت عادلانه در اختیار زنان و مردان قرار گیرد.

    وی همچنین از سپردن مدیریت امور ورزشی به پیشکسوتان و صاحب نظران سخن گفت و تصریح کرد: ما از سرمایه های بخش خصوصی برای توسعه ورزش استقبال می کنیم اما معتقدیم مدیریت ورزش را باید به پیشکسوتان و صاحب نظران سپرد. افراد صاحب نظر و پیشکسوت می توانند به صورت تخصصی به امور ورزشی بپردازند و این بخش را بخوبی اداره کنند.

    وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه، نگاه سیاسی به امور اجتماعی مانع توسعه است، گفت: گروه های مختلفی علاقمند ورود به عرصه ورزش بوده که برخی از آنان سیاسیون هستند. البته نگاه این افراد به ورزش توسعه ای است اما نباید جمعیت آنان آنقدر زیاد شود که به اصطلاح صاحب خانه را از خانه بیرون کنند. به همین دلیل، این وزارتخانه نگاهی ویژه به پیشکسوتان و صاحب نظران ورزشی دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وزیر ورزش و جوانان:اجازه نمی دهیم به بهانه سرمایه، فدراسیون ها به افراد غیر ورزشی واگذار شوند"
    تازه ترین اخبار