امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۸:۵۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 60832
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   خبر انتصاب سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در رسانه های کشور با انعکاس گسترده ای همراه بود. نمونه ای از انعکاس این اخبار در رسانه های کشور به شرح زیر گزارش می گردد:   سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز شد احمد سعادتمند به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران تا زمان برگزاری…

     

    خبر انتصاب سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در رسانه های کشور با انعکاس گسترده ای همراه بود.

    نمونه ای از انعکاس این اخبار در رسانه های کشور به شرح زیر گزارش می گردد:

     

    سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز شد

    احمد سعادتمند به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران تا زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون منصوب شد.

    به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران رسما از دوشنبه (فردا) فعالیت خود را در این فدراسیون آغاز می‌کند. سعادتمند در حال حاضر خود نامزد کسب کرسی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری است.

    احمد سعادتمند پیش از این مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران نیز بوده است.

     

    ilna

    سعادتمند سرپرست فدراسیون پینگ پنگ شد

    زارع پور از پنج سال و سه ماه پیش رئیس فدراسیون پینگ پنگ بوده است و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی سعادتمند را به عنوان سرپرست انتخاب کرده است.

    احمد سعادتمند با حکم نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون پینگ پنگ شد.

    به گزارش ایلنا، سعادتمند جانشین محمد زارع پور رئیس این فدراسیون شد و فردا مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست این فدراسیون برگزار می شود.

    زارع پور از پنج سال و سه ماه پیش رئیس فدراسیون پینگ پنگ بوده است و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی سعادتمند را به عنوان سرپرست انتخاب کرده است.

    احمد سعادتمند، کارشناس مدیریت و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است. او سابق بر این مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بوده است.

    احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون پینگ پنگ شد

    تهران – ایرنا – احمد سعادتمند با حکم نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون پینگ پنگ شد.

    به گزارش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون پینگ پنگ؛ سعادتمند جانشین محمد زارع پور رییس این فدراسیون شد و فردا مراسم تودیع رییس و معارفه سرپرست این فدراسیون برگزار می شود.

    زارع پور از پنج سال و سه ماه پیش رییس فدراسیون پینگ پنگ بوده است و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی سعادتمند را به عنوان سرپرست انتخاب کرده است.

    احمد سعادتمند، کارشناس مدیریت و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است او سابق براین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بوده است.

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز مشخص شد
    سر انجام وزارت ورزش با تاخیر یک ماهه برای فدراسیون تنیس روی میز سرپرست معرفی کرد.
    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز مشخص شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، زمان ریاست چهار ساله محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در تاریخ ۷ بهمن به اتمام رسیده بود این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان گزینه‌ای را به عنوان سرپرست معرفی نکرده و زارع پور همچنان در سمت خود باقی ماننده بود اما، شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ورزش و جوانان سرانجام احمد سعادتمند از مدیران خوش نام خود را به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز معرفی کرد.

    البته هنوز سایت رسمی فدراسیون خبر سرپرست جدید خود را کار نکرده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انعکاس اخبار پایگاه تخصصی پینگ پنگ در رسانه ها!!!"
    تازه ترین اخبار