امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۰:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 60961
    ارسال خبر چاپ خبر
  •        

     

     

     

     

    2

    123

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تهران قهرمان مسابقات اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور شد"
    1. محمد نيك خواه گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید به فدراسیون آماتوری ورزشهای کارگری بخاطر اجرای این برنامه عظیم در سطح استان مازندران که تخت عنوان اولین المپیاد کارگری صورت پذیرفت .
      همچنین عرض خسته نباشید دارم به آقای مجید احتشام زاده قهرمان و پیشکسوت تنیس روی میز ایران و کادر همراه ایشان بخاطر برگزاری مسابقات.
      ونیز تبریک به تیم تنیس روی میز استان تهران کسب مدال نقره دوبل ایندوره از مسابقات و همچنین تبریک به دوست خوب و هم دوبل قهرمان آقای بهروز جلالی .
      تجربه جالب و سرشار از هیجانی را با ایشان داشتم و در مرحله ۱/۴ نهایی مسابقه ۰-۲ عقب ۲-۷ عقب را با تیم استان خراسان دوستان خوبم آقایان رحیم زاده و فروغی داشتیم که با برد ۳-۲ ما به پایان رسید و این تجربه مهم را که هیچ وقت تا مسابقه تمام نشده امید به برد را از دست ندهیم برای من یادآور شد و بازی فینال رو هم ۰-۱ عقب رو ۲-۱ جلو افتادیم و در گیم پنجم با تیم قزوین واگذار کردیم و نهایتاً به مقام نائب قهرمانی دوبل نائل شدیم.
      در بازیهای انفرادی نیز در مرحله ۱/۸ بازی ۲-۰ جلو رو با …….. آنهم بخاطر کم تجربه گی خودم و وارد حاشیه ایجاد شده از سوی حریف شدن۲-۳ واگذار کردم.اینهم تجربه دیگری است که نباید وارد این حاشیه ها شد.از نظر بعضی ها اینها جزعی از تاکتیک بازی است!که البته من موافق نیستم.از اینجور حاشیه سازی ها و بازی را به هر نحو بردن نیز از سوی یکی دیگر از بازیکنان رخ داد و در حالیکه در حال اوت شدن از مسابقات در مرحله ۱/۸ بود به بازی برگشت و مسابقه رو برد.!!!


    تازه ترین اخبار