امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۳:۴۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6111
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  از ایلام، صنعت خلیلوند پیش از ظهر امروز در حاشیه اتمام این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۵۰ نفر از ورزشکاران شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند. وی ادامه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  از ایلام، صنعت خلیلوند پیش از ظهر امروز در حاشیه اتمام این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۵۰ نفر از ورزشکاران
    شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند.

    وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها شیرین منصوری، مریم حاتمی، گلناز ناصرنیا و صدریه اکبری به ترتیب حایز عنوان‌های برتر این دوره از رقابت‌ها شدند.

    این مسئول اضافه کرد: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای ورزش تنیس روی میز و شرکت نفرات برتر در مسابقات مختلف و قهرمان کشوری در استان ایلام برپا شده است.

    خلیلوند تصریح کرد: زمان و مکان برپایی مسابقات قهرمان کشوری رشته تنیس روی میز به زودی از رسانه‌ها و مطبوعات اعلام می‌شود.

    درحال حاضر ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در هیئت تنیس روی میز استان ایلام عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "معرفی نفرات برتر تنیس‌ روی‌ میز ایلام"
    تازه ترین اخبار