امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۱:۱۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 61150
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آیا برگزاری مسابقات آزاد و رده بندی امید کشور با این شرایط برگزاری، مورد تایید کارشناسان تنیس روی میز کشور می باشد؟ آیا صرفا برگزاری مسابقه با شرایط غیر فنی خواسته خانواده تنیس روی میز کشور می باشد؟ فدراسیون تنیس روی میز که تیم های لیگ برتری را مجبور به استفاده از یک بازیکن امید…

    آیا برگزاری مسابقات آزاد و رده بندی امید کشور با این شرایط برگزاری، مورد تایید کارشناسان تنیس روی میز کشور می باشد؟ آیا صرفا برگزاری مسابقه با شرایط غیر فنی خواسته خانواده تنیس روی میز کشور می باشد؟

    فدراسیون تنیس روی میز که تیم های لیگ برتری را مجبور به استفاده از یک بازیکن امید در ارنج نموده است (که در ظاهر کار مناسبی می باشد) و همچنین چند ماهی است که مسابقات لیگ برتر را با توپ های جدید برگزار می نماید که بالطبع بازیکنان حاضر در لیگ برتر می بایست با توپ های جدید تمرینات و مسابقات خود را سپری کنند که کلیه اهل فن می دانند که تفاوت فنی این توپها با توپهای قبلی بسیار زیاد بود. حال چگونه است که در بخشنامه توپ مسابقات امید را باترفلای (از نوع توپهای قبلی) اعلام می نمایند؟

    واقعا درک این مطلب که سازگاری بازیکنان حاضر در لیگ برتر با توپهای باترفلای پس از سه ماه تمرین و مسابقه با توپهای جدید ظرف سه روز امکان پذیر نمی باشد خیلی مشکل می نموده است؟

    وقتی فدراسیون یک رشته ورزشی که می بایست حامی قهرمانان و آینده سازان آن رشته باشد خود به وضوح با تصمیمات غیر فنی و غیر کارشناسی زحمات سالهای متمادی آنها را نادیده می گیرد و انگیزه آنها را برای ادامه مسیر قهرمانی از بین می برد، چه باید کرد؟

    اگر توجیه اعضای محترم کمیته فنی برگزاری کلیه مسابقات طبق تقویم فدراسیون می باشد جای سوال دارد چرا مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان که در سمینار رؤسای هیاتها مصوب گردید برگزار نگردید و صرفا برگزاری قهرمانی کشور خردسالان و نونهالان که در سمینار هم مشخص بود جهت کسب مقام یک استان خاص طراحی گردید برگزار شد؟

    مسابقات امیدی که در سه سال گذشته قهرمان آن حتی به یک مسابقه برون مرزی هم اعزام نگردیده چرا در این موقع از سال و با این وضعیت فنی می بایست برگزار گردد؟

    آیا صرفا درآمد حداکثر سه یا چهار میلیونی فدراسیون ارزش آن را دارد که با آینده فرزندان این مملکت بازی شود؟

    امید است اعضای محترم کمیته فنی دلایل فنی خود را جهت روشن شدن اذهان عمومی اعلام نمایند تا سوء برداشت ها از بی تدبیری فنی یا لجبازی فنی اعضاء کمیته برطرف گردد.

    مهدی ترابی
    رییس هیات تنیس روی میز استان فارس

     

     

    omid- bakhshname 001

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بی تدبیری فنی یا لجبازی فنی؟؟؟؟"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      احتراما، به نظر می رسد که با وجود آقای احمد سعادتمند مدیری مدبر وآگاه به مسائل وموارد روز ورزش کشور بررسی و در نتیجه رفع این مشکل در حوزه فنی و کارشناسی صد درصد منطقی و به حق به نظر می رسد کار دشواری نباشد.
      در ارتباط با تیمی به نام امید! هم ماجرا از آنجا شروع شد که جناب آقای زارع پور بدلیل همراه کردن برخی از اهالی این رشته آن هم در روزهای پایانی به دور خورد(برخلاف پنج سال گذشته که تمام پینگ پنگی ها خارج از گود بوده اند)این تیم را تشکیل داد.اگروجود و احیای این تیم خوب بوده چرا و به چه علت در طی پنج سال گذشته مورد توجه قرار نگرفته است؟؟؟
      در ارتباط با توپهای جدیدنیز باید به این نکته اشاره گردد که این نوع توپ بدلیل جدید بودن کمیاب بودن وخصوصا با قیمتی بالایی در اختیار مشتری قرار میگیرد.لذا یک تیم باید با دردسر این توپها را تهیه وخصوصا در حوزه فنی باید در یک پروسه زمان بر به آن عادت نماید…حال اینکه بعد از عادت کردن به این نوع توپ باز اگر قرار باشد دوباره با توجه به فرصت کم زمانی با توپهای قدیمی بازی کرد بسیار سخت وغیر کارشناسی به نظر می رسد.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار