امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 61285
    ارسال خبر چاپ خبر
  • احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز برای کمک به تنیس روی میز ایران فارخوان عمومی داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز جهت کمک به تنیس روی میز ایران و همفکری هرچه بیشتر در این رشته به خانواده تنیس روی میز ایران فراخوان داد….

    احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز برای کمک به تنیس روی میز ایران فارخوان عمومی داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز جهت کمک به تنیس روی میز ایران و همفکری هرچه بیشتر در این رشته به خانواده تنیس روی میز ایران فراخوان داد.

    متن پیام سعادتمند به شرح زیر است:

    با سلام واحترام

    توجه به داشته های موجود در تنیس روی میز و بررسی وضع موجود هر مدیری را ترغیب به استفاده از حجم عظیم تجارب پیشکسوتان، کسب مهارتهای علمی و ورزشی متنوع در مربیان و داوران و عزم و اراده فوق العاده در ورزشکاران معطوف می نماید. این پتانسیل بالقوه و بالفعل موجود، در صورت قرار گرفتن در کنار هم و هم افزایی، موانع بزرگ و کوچک، بر سر راه پیشرفت را حذف و همدلی و همراهی مطمئنا سرعت خواهد بخشید.

    بر این اساس و امعان نظر در این خصوص، در این برهه از زمان مدیریت فعلی فدراسیون دست یاری به سوی تمامی اهل فن از سالهای دور(دهه پنجاه) تا کنون دراز نموده و از همگی در خواست دارد در یک فضای تعاملی از دربهای باز شده فدراسیون تنیس بهره جسته و به هر شکل ممکن، نقطه نظرات خود را در خصوص پیشرفت و آینده تنیس روی میز کشور ارائه نمایند.

    احمد سعادتمند

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز

    تمامی علاقه مندان این رشته همچنین می توانند نظرات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق شماره تلفن ۸۸۸۱۱۶۱۸ ، شماره دورنگار ۸۸۸۱۱۳۴۵ و یا از طریق آدرس ایمیل irttf.ravabet@gmail.com نیز به فدراسیون تنیس روی میز ارسال کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فراخوان سرپرست جدید فدراسیون به خانواده پینگ پنگ ایران"
    1. حسن فکری گفت:

      سلام آفای علوی امکانش هستش این پیشنهادمن رو که به فدراسیون دادم رو بذارین داخل سایت خودتون ، تا ببینم بقیه چه نظری دارن
      تشکر میکنم از شما

      باسلام و عرض خسته نباشید
      با توجه به فراخوان سرپرست محترم فدراسیون ، مطالبی کوتاه در جهت برگزاری مسابقات سال ۹۴ آماده نموده ام که خوشحال میشوم تامسئول محترم نیز به این مطالب نگاه مختصری داشته باشند:
      اهداف این برنامه
      ۱-افزایش تعداد بازیکنان در مسابقات، اگر هدف درآمد زایی باشد.
      ۲- حفظ انگیزه بازیکنان وقرار گرفتن در آمادگی مطلوب
      ۳- بالا بودن سطح مسابقات ،چون بهترین بازیکنان مناطق ۸ گانه در جدول مسابقات حضور دارند.
      ۴- حضور مداوم بازیکنان در مسابقات
      ۵- صرفه جویی در زمان و هزینه ومسافرت
      ۶- استفاده از داوران جوان آن مناطق که از سوی فدراسیون کارت داوری دریافت نموده اند که در هیچ صورتی نمیتوانند در مسابقات کشوری داوری کنند.
      ۷- فاصله نگرفتن دانش آموزان از مدارس و جلوگیری از مشکلات درسی آنها
      نحوه برگزاری مسابقات
      برای این کار ما تمام استانهای کشور را به ۸ منطقه زیر تقسیم میکنیم :
      منطقه ۱ : تهران – توابع تهران
      منطقه ۲ : البرز – مرکزی – قم – قزوین
      منطقه ۳ :گیلان – مازندران – گلستان – سمنان
      منطقه ۴ :خراسان شمالی – خراسان جنوبی – خراسان رضوی – سیستان و بلوچستان
      منطقه ۵ :اصفهان – یزد – کرمان – چهار محال و بختیاری
      منطقه ۶ :کردستان – کرمانشاه – لرستان – ایلام – همدان
      منطقه ۷ :آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی – اردبیل – زنجان
      منطقه ۸ :هرمزگان – بوشهر – خوزستان – کهکیلویه و بویراحمد – فارس

      به هر منطقه ای ۸ سهمیه برای حضور در مسابقات پایانی در نظر میگیریم.
      مسابقات اولیه در هر منطقه ای به مدت ۲ روز و درروزهای آخر هفته برگزار میگردد. بخاطراینکه خیلی از بازیکنان دانش آموز میباشند و عملا به درس آنان لطمه وارد نشود.
      با توجه به تعطیلی پنج شنبه های مدارس کشور بازیکنان میتوانند از چهارشنبه غروب برنامه سفر خود را برای حضور در مسابقه آغاز کنند ودور اول مسابقات از ۵شنبه بعد از ظهرساعت۵ آغاز و جمعه صبح آخرین مرحله حذفی مسابقات آزاد برای راهیابی نفرات برتر هر منطقه به جمع ۱۴نفرنهایی آن منطقه صورت پذیرد ودرادامه مسابقات دوره ای ، فقط ۴ دور پایانی یعنی همان ۱۴ نفر مسابقاتشان در روز شنبه به پایان برسد وبقیه بازیکنانی که حذف شدند در روز جمعه عازم منازل خود شوند تا از شنبه آغازگر مدارس خود باشند .
      برای مثال مسابقات آزاد و رده بندی نوجوانانی که دررشت در ۲۰ اسفند ماه باحضور فقط وفقط ۱۵۱ ورزشکار نوجوان برگزار گردید از روز چهارشنبه آغاز شد وبا توجه به اینکه متاسفانه فقط از ۲۳ استان شرکت کننده داشت وهمه بازیکنان هم دانش آموز بودند ازشب دوشنبه و روز ۳شنبه عازم گیلان شدند و از حضور درمدارس جا ماندند.
      مسابقاتی که درروز چهارشنبه سرنوشت ۱۴۵ نفر به پایان رسید و عملا فقط ۱۴ نفر از تعطیلی ۵شنبه و جمعه استفاده نمودند.
      نگاهی کلی به تفاوت این مسابقه از نظر تعداد ورزشکاران و سطح مسابقات و درآمد حاصل از این مسابقه میپردازیم:
      ۱۵۱ بازیکن از ۲۳ استان شرکت کننده داشت وبا ورودی ۵۰ هزارتومنی که میشه ۷میلیون و۵۵۰ هزار تومن
      کرایه سالن و خوابگاه برای بازیکنان از روز ۳ شنبه بعد از ظهر تا جمعه شب در حدود ۸ میلیون برای هیئت گیلان تمام شد که خیلی زیاد بود….
      داوری مسابقات به عهده داوران بین المللی و ملی و درجه ۱ بود که البته با کار خوب هیئت گیلان از داوران جوان برای حفظ انگیزه استفاده شده بود که سطح داوری به گفته آقای ریوندی برگزارکننده فدراسیون ، مطلوب گزارش گردید.
      حالا اگر ما این مسابقات را اول در مناطق ۸ گانه کشور برگزار میکردیم.با ورودی ۳۵ هزار تومنی
      اگر در هر یک از مناطق ۸ گانه فقط و فقط ۳۰ بازیکن شرکت مینمودند حداقل ۲۴۰ بازیکن تا سن نوجوان در ایران در مسابقات نوجوانان کشور حضور پیدا میکردند. البته با توجه به ورودی کم حتما تعداد شرکت کنندگان به بیش از ۳۰۰بازیکن نیز میرسید.
      حداقل ۲۴۰ بازیکن با ورودی ۳۵ هزار تومنی میشه ۸میلیون و ۴۰۰هزار تومان
      اگراز۶۴ بازیکن برتر مناطق ۸ گانه، برای حضور در مسابقات نهایی نیز مبلغ ۲۰ هزار تومان ورودی دریافت گردد میشه یک میلیون و۲۸۰ هزار تومن که در مجموع میشود ۹میلیون و۶۸۰ هزار تومن که باعث حضور حداقل ۲۴۰ بازیکن در کشوردر سطح نوجوانان گردید.
      برای مسابقات حذفی هم میتوان این ۶۴ نفر برتر ۸ منطقه را در ۱۶ گروه ۴ نفره قرعه کشی کرد و از هر گروه ۲ نفر را به مرحله حذفی وارد نمود وتا انتخاب ۶ نفر پایانی مسابقات را ادامه داد.
      که در حال حاضرمتاسفانه بازیکنان در مسابقات آزاد با توجه به استرس و ترس از باخت و فقط ورود یک نفر از هرگروه به مرحله بعد عملا نمیتوانند توانایی های خود را به نمایش بگذارند چون با یک باخت حذف میشوند و همیشه در اعتراض به بالا آمدن نفرات بیشتر از گروه ،مساله زمان از سوی برگزارکننده مسابقات مطرح میگردد.
      ولی اگر مسابقات در هر منطقه ای اول برگزار گردد و۶۴ نفر برتر به مسابقات کشوری اعزام گردند هم در هزینه و هم در زمان نیز صرفه جویی نموده ؛ واز پتانسیل داوری آن مناطق نیز استفاده نموده ایم وبر کیفیت مسابقات نیز افزوده ایم .

      با تشکر حسن فکری مربی پایه استان گیلان

    2. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام
      ضمن تقدیر از دوست عزیزم ، جناب آقای فکری مبنی بر پیشنهاد ارائه شده.
      به نظر میرسد که طراحی پیشنهاد مزیور بیشتر تکیه بر ابعاد عمومی موضوع دارد که البته این ابعاد نیز بسیار حائز اهمیت هستند.
      اما ، فکر میکنم با توجه به اینکه هر طرح مبتنی بر بهبود بایستی با در نظر گرفتن سه وضعیت (موجود – هدف – مسیر هدف) قابلیت کمی شدن و اندازه گیری را نیز ، دارا باشد.
      لذا، در این میان جای بحثهای فنی ، هزینه-درآمد ، بازخورد ، نوع – هدف ابزارهای ارزیابی دوره ای (تعریف شده) و مراجع ذیربط و ذیصلاح ، نتیجه گیری و بازه های زمانی متناسب با هدف ، خالی میباشد.
      و چنانچه کلیات طرح “اگر” مصوب شود بایستی موارد مطروحه فوق بصورت کاملا عملیاتی و دقیق تر مورد بحث و بررسی قرار گیرند. که نیازمند تشکیل یک کمیته راهبردی مناسب و با تجربه و علمی ، همراه با بکارگیری تجربیات کشورهای موفق (نظیر آلمان که سیستم برگزاری مسابقات دراین کشور تا حدودی به این پیشنهاد و زمینه تفکری آن نزدیک است) در قالب الگوبرداری و به تبع آن بومی سازی ، میباشد.

    3. حبیب قاسمی گفت:

      سلام
      باتشکر از آقای فکری و آقای نوفلاح دوست خوبم
      منطقه ای شدن پیشنهاد بسیار خوبیست و افزایش تعداد شرکت کننده ها نیز عالیست زیرا وقتی برای یک استان سهمیه مشخص میشه بقیه بازیکنان یه حالت سرخورده پیدا کرده و نسبت به تمرین و بازی بی انگیزه میشوند یکی از بزرگترین مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد پایدار و ثابت نبودن تقویم فدراسیون است بازیکنی که تو شرایط تمرین و برنامه تمرینی فشرده انجام میدهد بعد یکدفعه اعلام میشه آقا انتخابی داریم اهل فن میداند که اون بازیکن نمیتواند درمسابقه شرکت کند بنابراین بایه تقویم ساده در مناطق با شرکت نماینده هر استان در یک جلسه فنی میتوان به توفیقات بیشتری دست پیدا کرد در عین حالی که درآمد مورد نظر فدراسیون نیز حاصل شده است


    تازه ترین اخبار