امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | کد خبر : 61289
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جناب آقای احمد سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون تنیس روی میز ایران باسلام احتراما،ضمن خیر مقدم وتشکر از قبول مسئولیت در شرایط بسیار حساس در فدراسیون تنیس روی میز ایران باستحضار می رساند که متاسفانه در طی پنج سال گذشته اتفاقات قابل توجه،پیگری و دردناکی در فدراسیون تنیس روی میز رخ داده که مطمئنا نیازمند رسیدگی…

    جناب آقای احمد سعادتمند
    سرپرست محترم فدراسیون تنیس روی میز ایران
    باسلام
    احتراما،ضمن خیر مقدم وتشکر از قبول مسئولیت در شرایط بسیار حساس در فدراسیون تنیس روی میز ایران باستحضار می رساند که متاسفانه در طی پنج سال گذشته اتفاقات قابل توجه،پیگری و دردناکی در فدراسیون تنیس روی میز رخ داده که مطمئنا نیازمند رسیدگی و یا حداقل اطلاع واستحضار جنابعالی می باشد.

    بخشهای مهم وزیادی از جامعه محترم وبزرگوار تنیس روی میز کشور شامل بازیکنان و ملی پوشان،پیشکسوتان ،صاحب نظران وکسانی که به جفا ودرعین ناعدالتی حذف گردیده و خانه نشین شده اند، نیازمند محلی امن وقابل اعتماد برای ارسال شکایات و مسائل و مشکلات خود ودر یک کلام آنچه گذشت می باشند.

    لذا از حضرتعالی صمیمانه تقاضا داریم تا در این باره همکاری و راهنمایی عاجل عنایت فرموده چنانچه مقدور باشد ایمیل مستقیم خود را برای ارتباط شفاف تر بر روی خروجی سایت فدراسیون قرار دهید.

    این مهم به این دلیل از حضرتعالی  درخواست میگردد که افکار عمومی صرفا شاهد این هستند که یک نفر رفته و حضرتعالی جایگزین شده اید وتمام دست اندرکارانی که با سیستم قبلی نهایت همکاری را مبذول داشته و به قولی هم قسم  ریاست محترم قبلی هستندو وضعیت را به اینجا رسانیده اند هنوز در ساختار فدراسیون حضور دارند!

    بیشتر شکایتها از همین دوستان حال حاضر که بعد از رفتن رئیس عزیزشان کماکان در فدراسیون هستند می باشند.لذا به نظر می رسد باید محل امن تری برای ارسال شکایات و مشکلات این خانواده در نظر گرفته شود.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درخواست از سرپرست فدراسیون تنیس روی میز"
    1. با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید فدراسیون و حاج منصور علوی…

    2. مدیر سایت گفت:

      آقا رضا سلام..نگران نباشید بزودی نوبت به ایشان هم خواهد رسید اصلا نگران نباشید.

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما،هیچ تاکنون صرفا یک سرپرست کار بلد آمد ه و یک رئیس تشریف برده است.افکار محترم عمومی وخانواده شریف تنیس روی میز کشور حق دارند که از تیمی که با رئیس قبلی نهایت همکاری را نموده نگران باشند وحداقل با این شرایط، مسائل و موارد وشکایات خود را ارسال نکنند!!!
      باتشکر


    تازه ترین اخبار