امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۳۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6138
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شاهرخ شهنازی، رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛در حالی که چهار ماه بیشتر به اتمام دوره چهارساله ریاست مهرزاد حمیدی، رییس فعلی آکادمی باقی نمانده بود، دیروز شنیده شد که وی از سمت خود برکنار و شاهرخ شهنازی، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رییس…

    شاهرخ شهنازی، رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک می‌شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛در حالی که چهار ماه بیشتر به اتمام دوره چهارساله ریاست مهرزاد حمیدی، رییس فعلی آکادمی باقی نمانده بود، دیروز شنیده شد که وی از سمت خود برکنار و شاهرخ شهنازی، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رییس پیشین فدراسیون تنیس روی میز جایگزین او در این سمت خواهد شد.
    مهرزاد حمیدی ۱۵بهمن سال ۸۶ بعد از سیدامیر حسینی، ریاست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک را عهده‌دار شد. از زمانی که این مسوولیت در دوران ریاست محمد علی‌آبادی، رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک به او سپرده شد، مرتبا شنیده می‌شد که احتمال برکناری او وجود دارد.
    با وجود اینکه حمیدی دکترای تربیت‌بدنی داشت و عضو هیات علمی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران بود و می‌توانست تجربیات علمی خود را در این مجموعه علمی ورزشی مجهز کشور به کار گیرد اما بیشتر مسوولان و کارشناسان ورزشی بر این باور بودند که او نتوانسته به خوبی از اجرای امور بر‌آید.
    شنیده‌ها حاکی از این است که طی مدت مدیریت حمیدی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک فعالیت‌های این مجموعه ورزشی صرفا به برگزاری اردوهای تمرینی تیم‌های ملی ورزشی و میزبانی از مجامع فدراسیون‌ها تبدیل شده بود. با این شرایط در حال حاضر شاهرخ شهنازی، رییس باسابقه فدراسیون تنیس روی میز که هم‌اکنون قائم‌مقام کنفدراسیون آسیا، عضو هیات‌رییسه فدراسیون جهانی و عضو کمیته اجرایی کمیته المپیک کشورمان است و اخیرا به عنوان نماینده قاره آسیا به عضویت هیات ژوری بازی‌های تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز انتخاب شده، قرار است مسوولیت این آکادمی را برعهده بگیرد.
    در حالی که شهنازی ۱۵سال پیاپی ریاست فدراسیون پینگ‌پنگ ایران را با مدیریت قابل قبولی برعهده داشته و مراودات خوبی هم با سران و مسوولان ورزشی آسیایی و جهانی دارد، پیش‌بینی می‌شود که بتواند مدیر اثرگذاری برای اداره آکادمی باشد.
    اما نکته‌ای که در حال حاضر در مورد او وجود دارد، این است که اخیرا همزمان با تغییرات مدیریتی در راس فدراسیون‌های ورزشی شنیده شد که او قرار است دوباره به فدراسیون تنیس روی میز برگردد و به عنوان سرپرست کار خود را در این فدراسیون از سر بگیرد.
    محمد زارع‌پور، رییس فعلی فدراسیون تنیس روی میز دو سال پیش بعد از برکناری شهنازی با ورود علی سعیدلو، رییس سازمان منحل‌شده تربیت‌بدنی در رأس این فدراسیون قرار گرفت. اما با توجه به اینکه  فدراسیون او طی این مدت بنا به هر دلیل با حاشیه‌های زیادی همراه بوده  شایعه تغییر ات در فدراسیون او در وزارتخانه تازه تاسیس ورزش قوت گرفته است. حال باید دید آیا وزیر و دیگر مسوولان این وزارتخانه باز هم روی بازگشت شهنازی به جمع اهالی پینگ‌پنگ تاکید دارند یا خیر؟ چرا که او جزو دوشغله‌های ورزشی نیز حساب می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک"
    1. دوست گفت:

      اهالی پینگ پنگ لطفا موضع خود را روشن کنید یک روز شهنازی خوب است یک روز بد بلاخره ما نفهمیدم این آقا خوبه یا بد اگر خوبه چرا شما بعد از اینکه شهنازی رفت خوش حال شدید و با آمدن بازرسان کلی حرف و حدیث گفتید . شهنازی هم انتقادات فراوانی دارد اگر اون زمان پیگ پینگ شاید کمتر دچار حاشیه میشد بخاطر وجود قارداشی بود چرا ما باید همش عرصه رو برای یک عده خاصی باز کینم چرا نباید از افراد جدید با دیدگاه دیگر استفاده کرد اون آقا ۱۵ سال بود کافی است آیا شما می دانید چگونه این آقا ۱۵ سال رئیس فدراسیون شد فکر میکنید از کارایی خوبش بود یا اخلاق ورزشی اون بود . دوستان عزیز بیاید کمک کنیم افراد جدید از بطن پینگ پنگ وارد این عرصه شوند
      با تشکر از مدیریت سایت

    2. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب .یکروز یکی خوب است وروز بعد همان بد چون خوبی وبدی ودلایل ان در این خانواده ورزشی تعریف نشده است اگر شخص مسئول هوای من نوعی را داشته باشد حتی به ناحق خوب است به محض اینکه ان پست ناحق را بگیرد سرقفلی میخواهیم و هاوار میکشیم بداست. اگر شهنازی ۱۵ سال بود و فقط دو سال اخر فهمید غیر متخصصان و بله بله چی ها چه کلاهی سره او و این رشته گذاشتن باجناق هم ایا هفت هشت سالی صادقانه کار کرد.تو را به خدا احساساتی صحبت نکرده و عاقلانه بر اساس واقعیات تصمیم بگیریم .


    تازه ترین اخبار