امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۴:۴۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | کد خبر : 61810
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر ستاد برگزاری روزجهانی پینگ پنگ

     

    untitled

     

    123

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک مدیر سایت به علی رحمانیون"
    1. علی اکبررشیدی گفت:

      سلام جناب علوی
      برای بنده سوالی پیش اومده که شما که دارید از همه تشکر و تقدیر میکنین وخدائیش تنور روز جهانی تنیس روی میز را این همه داغ داغ کردید حتی از سایت فدراسیون خیلی بیشتر و بالاتر خدا وکیلی کسی از شما تشکر وقدر دانی کرده؟آقای سعادتمند اصلا سراغی از شما گرفته؟برام جالبه که اینها را بدونم اما من یکی از ته دل بهتون خسته نباشی میگم .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای رشیدی عزیز
        باسلام
        احتراما،کار که برای خدا باشد خستگی ندارد!ضمن اینکه کاری که در ازای آن توقع تقدیر وتشکر داری هم کاری کارستان نیست.روز پینگ پنگ روز ما پینگ پنگیها بوده و جناب سعادتمند و برخی دوستان مدیر دیگر مهمان این خانواده هستند وشایسته است میزبان درمهمان داری نمونه باشد.دوست عزیز همینکه بعد از پنج سال شور وشوق و تحرک ومشارکت عمومی در این رشته جهانی شد شکر گذار خدا هستیم که حداقل بعد از چندین سال مبارزه برحق طاقت فرسا وسخت که با بالاترین هزینه ها همراه بوده شاهد این اتفاقات خوش یمن در این رشته هستیم.ما بی نیاز از تشکر هستیم ویاد گرفته ایم که نه با تشری از میدان به در برویم ونه با تشکری خود را گم!باید همه با هم تلاش کنیم…زحمت بکشیم….عرق بریزیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.درخاتمه یاد آوری میگردد که ما با این روشهادر حال فرهنگ سازی ونهادینه کردن برای همیشه هستم.
        باتشکر

    2. علی رحمانیون گفت:

      عرض ادب وسلام دارم خدمت همه دوستداران ورزش مفرح پینگ پنگ واقعا جا داره از زحمات همه مسولین این نظام تشکر و قدرانی کنم بخاطر زحماتی که برای اشاعه و گسترش ورزش در سطح کشور میکشند. اینحقیر دبیر ستاد روز جهانی از زحمات جناب اقای علوی مسول محترم سایت تشکر میکنم. روز جهانی تنیس روی میز یک انقلابی برای نشان دادن توان کشور عزیزمان ایران در عرصه جهانی بوده برای کسب امتیازهای لازم در جهت کسب کرسی های بین الملی بوده ورقابت با دیگر کشورهای عضو. .. که انشاالله پس از ارسال گزارشات و مدارک لازم به فدراسیون جهانی اثرات ان را در تمامی زمینه ها مشاهده خواهید کرد… جا دارد از حضور تمامی اقشار جامعه کمال تشکر را داشته باشم…


    تازه ترین اخبار