امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ | کد خبر : 61978
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید نباید تفاوتی بین آماده سازی تیم ملی مردان و زنان پینگ پنگ ایران برای رقابت‌های جهانی باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ندا شهسواری در گفت‌گو با ایسنا گفت، در مورد روند آماده سازی تیم ملی بانوان ایران برای رقابت‌های جهانی چین اظهار کرد: روند آماده…

    250958nedaaa

    ملی پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید نباید تفاوتی بین آماده سازی تیم ملی مردان و زنان پینگ پنگ ایران برای رقابت‌های جهانی باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ندا شهسواری در گفت‌گو با ایسنا گفت، در مورد روند آماده سازی تیم ملی بانوان ایران برای رقابت‌های جهانی چین اظهار کرد: روند آماده سازی بانوان نسبت به مردان تفاوت بسیاری دارد و ما نیز امیدوار بودیم که به اردوی آماده سازی خارج از کشور و مسابقات اوپن اعزام شویم.

    متاسفانه همیشه بین تیم‌های مردان و زنان تفاوت‌هایی وجود داشته و همین امر هم سبب می‌شود تا برای آماده‌سازی دچار مشکلاتی شویم. شاید بحث هزینه‌ها در این میان مطرح باشد ولی فراموش نکینم که همین کم توجهی می‌تواند در روند آماده سازی بانوان خلل ایجاد کند.

    ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با بیان اینکه تمرینات خود را به صورت انفرادی و با دیگر بانوان ملی‌پوش دنبال می‌کند، گفت: برای مسابقات جهانی که از سطح بسیار بالایی برخوردار است نیاز به برپایی اردوهای مستمر داریم. حضور چند روزه حریفان تمرینی مجارستانی کمک خوبی برای ما بود ولی چندان زیاد نبود.

    شهسواری خاطر نشان کرد: البته سرپرست کنونی فدراسیون تنیس روی میز تلاش‌های خوبی را برای آماده کردن بانوان انجام داده ولی انتظار داریم بانوان نیز مانند مردان در اردوها و مسابقات خارجی حضور پیدا کنند. این اقدامات صورت نمی‌پذیرد و نسبت به نتایج بانوان انتقاد صورت می‌پذیرد. مانند همیشه انتظار داریم از بانوان نیز مانند مردان حمایت شود ولی باز هم این اتفاق رخ نمی‌دهد.

    او با اشاره به تعداد سه نفره تیم ملی بانوان اظهار کرد: تعداد بانوان ملی پوش تنیس روی ایران سه نفر است که در نهایت به همراه سرمربی تیم به چهار نفر می‌رسد و این تعداد به اندازه اعضای نفرات یک ورزش گروهی نیست. با توجه به روند رو به رشد پینگ پنگ بازان ایران در سالهای اخیر امیدواریم نگاه ویژه‌تری به این رشته صورت بپذیرد.

    ملی پوش تنیس روی میز ایران افزود: تلاش می‌کنم تا در مسابقات جهانی چین بتوانم با تمام توان حضور پیدا کنم و تا مرحله حذفی پیش بروم. در این دوره نسبت به به رقابت‌های دوره قبل امیدوارتر هستم و حس می‌کنم شانس بیشتر را برای رسیدن به مراحل بالا دارم. در بخش دو نفره نیز همراه با محجوبه عمرانی شانس آن را داریم که به مراحل بالا برسیم.

    شهسواری در بخش دیگری از این گفت‌گو در مورد رقابت‌های انتخابی المپیک نیز گفت: این رقابت‌های حدودا دی ماه امسال برگزار می‌شود و باز هم مانند دوره پیش کار دشواری برای رسیدن به المپیک دارم. در صورت راهیابی به المپیک ریو برنامه ریزی ویژه‌ای را برای این بازی‌ها دارم.

    او در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت‌ها بیشتر بتوانیم شاهد پیشرفت بانوان پینگ پنگ باز ایرانی در رقابت‌های مختلف باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گلایه ندا شهسواری از تبعیض‌ها: چرا فقط مردان اردوی خارجی می‌روند؟"
    1. با سلام
      ضمن حمایت کامل از ندا شهسواری بانوی ارزده تنیس روی میز کشور امیدوارم این نگاه جنسیتی از تمام زوایای ورزش و زندگی ما ایرانین برداشته بشه

    2. amidi گفت:

      با سلام تبعیض همیشه نارواست و رک بودن و حقگویی خصلت برازنده خانم شهسواری است.

    3. اشتری گفت:

      با سلام اگر قرار باشد صحبت هاو قول هائی که مسئولین در حمایت از بانوان داده اند را جمع آوری کنیم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود ولی در اجرا به یک کاغذ هم نمی رسد امید آنکه بانوان که به حق شایستگی خود را نشان داده اند لااقل یک سوم مردان به آنها توجه شود گرچه در اوضاع اقتصادی حاضر آقایان نیز چنان که باید مورد توجه نیستند و باید بیش از آنها در میادین باشند.ولی از بانوان شرایط بهتری دارند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما،در عجب هستیم که چرا وبه چه علت وقتی در دوران فدراسیون قبل دختران صاحب حق وملی پوش از حق مسلم خود محروم می شدند و حتی با وجود اینکه نفر اول تیم ملی بوده اما دیگر نفرات به جای آنان در ارنج قرار میگرفتند کسی چیزی نمی گفت وبه این امر راضی بودند؟؟؟حالا با رفتن فدراسیون قبلی برخی یادشان رفته فقط به فکر خودشان بوده اند والبته افکار عمومی فراموش کار نیستند.نباید فراموش کنیم که از قضا در دوران فدراسیون قبل برای ساکتین خیلی هم خوب بود و دخترانشان بهترین شرایط را داشتند!!!
        باتشکر


    تازه ترین اخبار