امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6200
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مطمئنا توقع ورزشکاران و دوستدارن تنیس روی میز کشور باید باندازه وسع مسئولین فدراسیون باشد. وقتی مسئولین وزارت ورزش وجوانان تمهیدات یا تسهیلات ویژه ای برای این رشته پرفراز ونشیب در نظر نگرفته است وقتی که قهرمان با غیرت ایرانی برای اولین بار در تاریخ این رشته توانسته است درجمع شش نفر برتر قاره کهن…

    مطمئنا توقع ورزشکاران و دوستدارن تنیس روی میز کشور باید باندازه وسع مسئولین فدراسیون باشد.
    وقتی مسئولین وزارت ورزش وجوانان تمهیدات یا تسهیلات ویژه ای برای این رشته پرفراز ونشیب در نظر نگرفته است وقتی که قهرمان با غیرت ایرانی برای اولین بار در تاریخ این رشته توانسته است درجمع شش نفر برتر قاره کهن که قطب بلامنازع قهرمانی در این رشته است قد علم نماید؛ اما تاکنون کمترین ترتیب اثری برای پاداش خاص یا تشویق وتمجید  خشک وخالی از او نشده است.
    وقتی از لحاظ مالی سازمان تربیت بدنی سابق ووزارت ورزش فعلی  مشکلات مالی فدراسیون تنیس روی میز را مرتفع ننموده است چگونه میتوان از لحاظ مالی از فدراسیونی که در نهایت فقر و بی پولی به سرمیبرد انتظار معجزه داشت؟
    البته یکی از دغدغه های اصلی هیئتهای سراسر کشور عدم پرداخت سهم آنان از طرف فدراسیون تنیس روی میز است که بدون استثناء باهرکدام از مسئولین یا دست اندرکاران هیئتها صحبت میکنیم بی درنگ بحث عدم تعهد فدارسیون به پرداخت سهم استانها را بعنوان دغدغه اصلی  عنوان میکنند.
    درهیمن جا از جناب رئیس درخواست میکنیم که در ارتباط با بدهی فدراسیون به هیئتهای استانها جواب قانع کننده ای بیان فرمایند تا هم شفاف سازی گردد وهم اینکه از تب وتاب بی قواره ای که جامعه پینگ پنگ دچار آن شده کاسته شود.
    مطمئنا با شفاف سازی واصل اطلاع رسانی شفاف  خیلی از مشکلات حل و فصل و در نهایت با نتیجه گیری مرتفع خواهد شد.
    درهرصورت همانگونه که فدراسیون تنیس روی میز تاکنون نتوانسته است تعهدات مالی خود رانسبت به استانها برآورده نماید مسئولین محترم وزارت ورزش وجوانان نیز  تعهدات مالی  خود رانسبت به فدراسیون تنیس روی میز عملی ننموده اند.
    امیدواریم در روزهای آینده شاهد یک روند منطقی و خبرهای بسیار خوشی برای خانواده بزرگوار وکم نظیر تنیس روی میز کشور باشیم.
    مدیرسایت:سید منصو رعلوی
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توقع جامعه تنیس روی میز باید درحد حمایت مسئولان وزارت ورزش از فدراسیون باشد"
    1. amidi گفت:

      با سلام فدراسیون به تعهدات مالی خود به هیاتها پایبند است و به محض دریافت تخصیص مالی نسبت به ایفای ان اقدام خواهد کرد

    2. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب. تعهدات بسیاری از فدراسیون ها داده شده است اگر به فدراسیون ما نداده اند شاید معنی خاصی میدهد مسئولیت با امکانات واختیارات اگر نیست شاید پیامی است چرا این ورزش بسوزد تعیین تکلیف بهترین گزینه است .


    تازه ترین اخبار