امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62566
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته فنی هیئت تنیس روی میز استان البرز با حضور رئیس هیئت، دبیرهیئت، اعضاء کمیته فنی و جمعی از مربیان و بازیکنان باسابقه البرزی هشتم اردیبهشت ماه در دفتر هیئت برگزار شد. این جلسه با موضوع ارتباط و تبادل نظر بین جامعه پینگ پنگ و هیئت که از طریق کمیته فنی امکان پذیر است…

    IMG_1605

    جلسه کمیته فنی هیئت تنیس روی میز استان البرز با حضور رئیس هیئت، دبیرهیئت، اعضاء کمیته فنی و جمعی از مربیان و بازیکنان باسابقه البرزی هشتم اردیبهشت ماه در دفتر هیئت برگزار شد.
    این جلسه با موضوع ارتباط و تبادل نظر بین جامعه پینگ پنگ و هیئت که از طریق کمیته فنی امکان پذیر است برگزار گردید.
    در این جلسه شاملو دبیر محترم هیئت از همگی درخواست کردند با فاکتو دلسوزی و حمایت از پینگ پنگ و پینگ پنگ بازان پیشنهادات، انتقادات و برنامه های اصولی را ارائه کنید تا ما بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت پینگ پنگ البرز باشیم. ایشان همچنین به حضور البرزی ها و حمایت از حمید شمس در رقابت های انتخابی تیم ملی اشاره نموند و خواستار ادامه این روند شدند.
    حجازیان رئیس محترم هیئت از کمیته فنی درخواست نمودند تا نواقص مسابقات سال گذشته را بررسی نمایند تا در سال جاری شاهد برگزاری هر چه بهتر مسابقات البرز باشیم، ایشان درخواست کردند کمیته فنی تقویم پیشنهادی و آیین نامه خود را تدوین نمایند تا در جلسات هیئت بررسی و تایید گردد. همچنین ایشان قهرمان اسبق کرجی، بهمن علیشیان را بعنوان دبیر کمیته فنی منصوب کردند. از رئیس این کمیته مجید گنجی بابت برگزاری این جلسه تشکر و قدردانی شد.
    در پایان این جلسه هیئت تنیس روی میز طی مراسمی ار حمید شمس که در رقابت های انتخابی تیم ملی درخشش چشمگیری داشت و توانست در دورهای اول و دوم به ترتیب قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود نماید و به عضویت تیم ملی در آید تقدیر شد. این بازیکن که توسط شرکت کلبه سازان عمران البرز حمایت می شود در طی چند ماه اخیر پیشرفت چشمگیری داشت و به سبب همین پیشرفت توسط هیئت تنیس روی میز، مجید گنجی رئیس کمیته فنی و محمد زرندی رئیس کمیته پیشکسوتان تشویق و جوایزی به ایشان اهدا شد.
    همچنین هیئت از امید شمس پدر زحمتکش و مربی این بازیکن ارزنده و خوش آتیه که بعنوان مربی اعزامی به طرح توسعه جهانی انتخاب شدند نیز تقدیر کرد.

    IMG_1615

    IMG_1617

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جلسه کمیته فنی هیئت تنیس روی میز استان البرز برگزارشد"
    1. محمدزاده گفت:

      جناب اقای شمس این موفقیت رو خدمت خانواده محترم وآقای حجازیان رئیس محترم هیئت پینگ پنگ البرزتبریک عرض می نمایم

    2. با سلام به خدمت مدیریت سایت.متاسفانه استان البرز با داشتن استعدادهای فروان به دلیل یک طرفه بودن هییت پینگ پنگ این استان و عدم مدیریت قوی تا به حال نتوانسته جایگاه واقعی خود رادر قسمت بزرکسالان به دست آورد وجود مربیان خوب و با استعداد در این استان و عدم به کار گیری صحیح از آنها ویا بعضا فراموش کردن آنها باعث شده تا این استان در رده ملی بزرکسالان نتواند موفقیت بدست بیاورد که در دهای قبلی این استان با داشتن بازیکن بزرک سال سر آمد خیلی از استانهای کشور بود امیدوارم با روی کار آمدن فدراسیون جدید یک تحول بزرگ در مدیریت پینگ پنگ این استان به عمل آید.با تشکر


    تازه ترین اخبار