امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۴:۴۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62579
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای اهدای کاپ ایران؛

    سرپرست فدراسیون پینگ پنگ کشورمان به منظور اهدای کاپ ایران به قهرمان رقابت های دو نفره مسابقات جهانی سوشو امشب به چین می رود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، احمد سعادتمند پس از شرکت در مجمع عمومی فدراسیون جهانی در مراسم توزیع مدال کاپ ایران به قهرمان رقابت های دونفره شرکت و این کاپ را برنده دیدار فینال اهدا می کند.

    کاپ ایران ازسال ۱۹۴۷ تاکنون به قهرمان رقابت های دوبل اهدا می شود.

    احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون پینگ پنگ با پایان مهلت قانونی ریاست محمد زارع پور کار خود را در اسفندماه سال گذشته در این فدراسیون آغاز کرده است.

    ملی پوشان ایران که در دو بخش زنان و مردان مسابقات قهرمانی جهان چین شرکت داشتند، روز گذشته با قبول شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات جهانی حذف شدند و پرونده شان در این رقابت ها بسته شد.

    نوشاد عالمیان به دلیل دارا بودن رتبه ۱۰۰ از شرکت در مسابقات مرحله گروهی معاف شده بود، در مرحله حذفی برابر مالونگ نفر اول جهان قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

    نیما عالمیان و افشین نوروزی در بخش مردان و مریم صامت دربخش زنان از مرحله گروهی صعود کرده و در رقابت های حذفی با قبول شکست مقابل رقبای خود از این رقابت ها کنار رفتند.

    در رقابت های دو نفره نیز تیم های ایران خیلی زود از چرخه مسابقات کنار رفتند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:سرپرست فدراسیون پینگ پنگ امشب راهی چین می شود"
    تازه ترین اخبار