امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۰۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62858
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز ایران در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی فدراسیون بین‌المللی این رشته با یک پله سقوط مواجه شد در حالیکه در بخش بانوان تیم ایران هفت پله صعود داشت. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر، فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز به فاصله یک روز…

    تیم ملی تنیس روی میز ایران در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی فدراسیون بین‌المللی این رشته با یک پله سقوط مواجه شد در حالیکه در بخش بانوان تیم ایران هفت پله صعود داشت.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر، فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز به فاصله یک روز پس از انتشار رده‌بندی بازیکنان برتر جهان، رنکینگ تیمی را هم منتشر شد. بر این اساس تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی را در ترکیب خود دارد با مجموع ۱۸۲ امتیاز و یک پله سقوط در رده ۳۴ جهان قرار گرفت.

    در رده‌بندی تیمی فدراسیون جهانی تنیس روی میز تیم‌های چین، آلمان، ژاپن، کره‌جنوبی، پرتقال، هنگ‌کنگ، چین‌تایپه، اتریش، فرانسه و سوئد به ترتیب در رده‌های اول تا دهم قرار گرفته‌اند.

    به گزارش مهر، تیم ملی تنیس روی میز مردان در حالی با سقوط یک پله‌ای در رنکینگ جهانی مواجه شده است که تیم ملی بانوان صعود هفت پله‌ای داشته است. این تیم در جدیدترین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی با مجموع ۱۱۰ امتیاز در رده ۵۲ قرار گرفته است. ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان را تشکیل می‌دهند.

    چین، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی، هنگ‌کنگ، کره‌شمالی، هلند، آلمان، چین‌تایپه و رومانی ۱۰ تیم برتر جهان در رنکینگ تیمی بانوان هستند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم ملی پینگ پنگ مردان در رنکینگ جهانی سقوط کرد/ صعود بانوان"
    تازه ترین اخبار